Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
Használt Corvette C6-ot keresek manuális váltóval: vásárlási útmutat� Bobina aprindere Delphi.
Corvette, ezt meg kell tapasztalnod, akarnod kell. Aki nem tud legalább egy kicsit azonosulni az amerikai életmóddal, az sosem fogja megérteni az amerikai V8-asok vonzerejét. Ennek a használtautó-vásárlási tippnek a története? Imádom az amerikai autókat, és régóta nem vezetek C6-ost.
Ezért elkezdtem keresni egy hangolatlan C6-ot a környékemen. Nem is olyan egyszerű, ha állítólag kézi sebességváltós kupé. Csak nekem az automata váltó unalmas, kabrió pedig senkinek sem kell, pedig a kupé tetője leszedhető és a csomagtartóban elrakható. Persze szubjektív vélemény. Így nem csoda, hogy a kabriók általában több ezerrel olcsóbban kaphatók az adott használtautó-börzéken.
A következő kézi sebességváltós C6 két órányira van a házamtól. Szerencsére a Hielscher kereskedő azonnal meghívott minket egy próbaútra. De ami ránk vár, szótlanul hagy minket. Az alagsorban egy tucat Camaro, Challenger és C8 Vette, egy 675-ös McLaren, különböző AMG GT-k, egy Cayman GT4 és kiemelésként egy Senna áll az amerikai autóspecialistában. Igen, Senna mint Aerton. Teljesen karbon testtel – hárommillió BGN-ért.
2010-es Corvette C6
Mi azonban a témánkra koncentrálunk: a Corvette C6-ra. Csak egy ül a folyosó alján, feltűnő fehérben, látszólag szabványos kárpitozással. Legalábbis addig, amíg Thomas Lehrer eladó be nem indítja a 6,2 literes motort. „Ez meglepően gonoszul hangzik” – hallom magam a gondolataimon. És igen, a kipufogórendszert átépítették. De regisztrált és száz százalékig megéri a plusz árat. A fenébe, borzasztóan jól hangzik az a kocsi! Ha lenne 85 000 BGN. plusz pénz, elgondolkoznék rajta.
A kereskedő 85 000 BGN-t kér. ehhez a példányhoz, amely 93 500 kilométert tett meg. A kupé ára 60 000 BGN alatt kezdődik. De a legtöbbjük vagy hangolt, vagy hat számjegyű futásteljesítményű – néha mindkettő. Ez a 2010 végi példány. nagyon jól vezet. Futómű, kormány és váltó - minden olyan, mint az új, a vezetőülés kicsit karcos, de semmi komoly. Az utastérben természetesen karbon borítású bőr van, az ülések kényelmesek.
Az első dolog: levesszük a tetőt. Nem azért, mert nem lenne helyem az 1,96 méteremnek. Nem, egyszerűen azért, mert a fotós nem tud jobb képeket készíteni a pilótafülkéből. És igen, ezen a júliusi hétfőn a 33 fok is arra csábít, hogy lehajtott tetővel vezessen. Szerencsére ezzel a kupéval mindkét lehetőségünk van. Ha süt a nap, hagyjuk az arcunkra melegedni, ha nem, akkor élvezzük a 634 literes csomagtartót. Mindennapi alkalmassága szupersportos szellemiségével együtt mindig is a Corvette legnagyobb ütőkártyája volt. 4,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, végsebessége 306 km/h. Ami a felfüggesztést illeti, mindig elképesztő, hogy a C6 laprugóival mennyire fel tudja venni a versenyt az európai verseny modern felfüggesztéseivel. A hibákat csak a hosszú dudorokon vesszük észre.
a.btn-hero:hover {box-shadow: szürke 5px 5px;}
Játsszon egy elektromos rollerért vagy egy 100 BGN értékű üzemanyagutalványért.
Alapvetően problémamentes és viszonylag olcsó
Technikailag a C6 robusztusnak számít – a modellváltáskor az alkatrészek körülbelül 30 százaléka volt azonos a C5-ösével. 2006 óta elérhető a jóval fejlettebb hatfokozatú automata, 2008-tól pedig Az LS3 6,2 literes motorral és 436 LE-vel rendelkezik. Míg a platformot a C5-tel frissítették, a C6 lényegesen több technológiát kapott – ami az évek során meghibásodhat. A lágyan záródó csomagtérajtó vagy az elektronikus ajtónyitó az elsők között szerepel. A sebességváltó elrendezésének transaxle elve szintén költséges károkat okozhat, ha javításra van szükség. A kiegyensúlyozott súlyelosztás nagyobb karbantartás ára.
A C6-os ajánlatok 50 000 BGN körül indulnak, szerencsével már 60 000 BGN alatt is lehet autót kapni magántulajdonostól. Ha biztonságosan szeretne játszani, keressen egy nem tuningolt autót egy jó hírű kereskedőtől.
- 2025-01-28 - DS Automobiles: a kényelem útján 70 éve
- 2025-01-28 - DS Automobiles: a kényelem felé vezető úton 70 éve
- 2025-01-27 - Mely autók érdemelték ki a díjat a TEST THE BEST-ben?
- 2025-01-27 - Az automatikus leállító rendszerek meghibásodnak a fényvisszaverő ruházaton
- 2025-01-25 - Eladó egy gyönyörű 1988-as Toyota Supra Turbo kézi váltó
- 2025-01-24 - Németország és Franciaország lehúzza a teljes elektromosautó-piacot az EU-ban
- 2025-01-23 - A brazil Ventura: a Volkswagen kikerült az irányítás alól
- 2025-01-22 - Defender Octa 635 lóerővel: igazi terepjáró (TESZT)
- 2025-01-21 - A rejtélyes Saab 98 prototípus, amelyet fél évszázaddal ezelőtt készítettek
- 2025-01-20 - A B8 GT lesz az Alpina utolsó házon belüli modellje?