Kicsi agresszív "vágó"
A kiterjesztett tesztek közbenső eredménye rulment roata febi pret.
MI SKODA FABIA MONTE CARLO 68.000 BGN tesztárral. nem jövedelmező. Az autó azonban a maga 4,11 méterével a kisautó kategóriába tartozik, ahol 40 000 BGN alatt szeretnének autót venni. Ennek ellenére a "cseh" 61 000 kilométer után is sokat kínál a pénzéért. A rendelkezésre álló hely meglepően jó az első sorban utazók számára, és még hátul is kibírja egy ideig, ha felnőtt vagy. A sportülések szorosan kárpitozottak, és jó oldaltartást is nyújtanak. Ez is a minőségről beszél, ahogy az is, hogy a belső térben csak minimális a kopás nyoma. A kapcsolók és gombok nem mutatnak kopást, és olyan szilárdak, mint az első napon. Kár, hogy az okostelefon nem tud vezeték nélkül csatlakozni a központi kijelzőhöz; USB-C kábel mindig szükséges. De itt nincs szünet, ahogy azt más hosszú teszteknél már láthattuk. A legnagyobb dicséretet azonban a Fabia 150 lóerős motorjáról kapja. Olyan könnyedén gyorsítja az 1,3 tonnás autót, hogy a sport integrált ülésekbe fészkelődő sofőr még az autópályán is képes idegesíteni a nagy "fiúkat". A kis "versenyző" 200 km/h feletti sebességnél keményen harap.
+ nagy adag vezetési élvezet, tisztességes fogyasztás, hosszú útra is alkalmas.
– kis csomagtartó, zörgő záródású ajtók, rossz fényszórótisztító rendszer.
SKODA FABIA 1.5 TSI MONTE CARLO
KEZDÉS 2023. május 4
ÁR EXTRAKAL 68.000 BGN.
EDDIG 61 061 KM-T TETTÜNK MEG
TESZT ÜZEMANYAG-FOGYASZTÁS 5,6 l A 95 N/100 km
- 2025-01-30 - Pannónia P12: az utolsó magyar motorkerékpár, amelyet 50 éve gyártottak
- 2025-01-28 - DS Automobiles: a kényelem útján 70 éve
- 2025-01-28 - DS Automobiles: a kényelem felé vezető úton 70 éve
- 2025-01-27 - Mely autók érdemelték ki a díjat a TEST THE BEST-ben?
- 2025-01-27 - Az automatikus leállító rendszerek meghibásodnak a fényvisszaverő ruházaton
- 2025-01-25 - Eladó egy gyönyörű 1988-as Toyota Supra Turbo kézi váltó
- 2025-01-24 - Németország és Franciaország lehúzza a teljes elektromosautó-piacot az EU-ban
- 2025-01-23 - A brazil Ventura: a Volkswagen kikerült az irányítás alól
- 2025-01-22 - Defender Octa 635 lóerővel: igazi terepjáró (TESZT)
- 2025-01-21 - A rejtélyes Saab 98 prototípus, amelyet fél évszázaddal ezelőtt készítettek