A Toyota egy éven belül hat új elektromos járművet dob piacra Európában

A Toyota múlt heti éves termékstratégiai rendezvényén egy globális és európai vezetőkből álló csapat bemutatta az új Toyota és Lexus sorozatgyártású és koncepcióautóit. Az éves esemény, amelyen 350 sajtóorgánum vett részt, bemutatta a vállalat fejlődő stratégiáját a változó vásárlói igények kielégítésére, valamint a szén-dioxid-semlegességre való átállást suport trapez febi pret.

A Toyota egy éven belül hat új elektromos járművet dob piacra Európában

Többirányú termékstratégia a szén-dioxid-semlegességre irányul

A Toyota szén-dioxid-semlegességgel kapcsolatos sokrétű megközelítésének lényege, hogy az ügyfelek számára fenntartható megoldások választékát kínálja, függetlenül attól, hogy hol élnek, milyen egyéni környezetük és körülményeik vannak. Ez a stratégia a hajtásláncok teljes skáláját tartalmazza, a rugalmas üzemanyag-rendszerű hibridektől (különböző arányú etanolt és benzint tartalmazó üzemanyagokhoz) Dél-Amerikában az új üzemanyagcellás szedánokig Japánban. Európában, ahol az akkumulátoros elektromos járművek (BEV) eladásai a világon a legmagasabbak közé tartoznak, a Toyota három új sorozatgyártású modellt mutat be, és 2026-ig további hárommal bővül. A vásárlói igényekhez való alkalmazkodás és a megoldások választékának ez a megközelítése hozzájárult ahhoz, hogy a Toyota 2024-ben rekordértékben, 1,217 millió járművet értékesítsen Európában.

Ebből az alkalomból Simon Humphreys, a Toyota Motor Corporation márkavezérigazgató-helyettese és igazgatósági tagja a következőket jegyezte meg: „Filozófiánk lényege, hogy minden vásárlónak képesnek kell lennie a megfelelő választásra. A választás és a lehetőség biztosítása az egyre jobb autók létrehozására irányuló törekvésünk középpontjában áll, és minden tevékenységünkre vonatkozik – és ez magában foglalja a fenntarthatósághoz vezető utat is.”

Az új Toyota C-HR+ kibővíti a Toyota jelenlétét az elektromos autók kínálatában. A speciális e-TNGA platformra építve elsőkerék- és összkerékhajtással is elérhető lesz. A Toyota C-HR hagyományainak megfelelően megőrizte a merész és feltűnő kupé-stílusú karosszériát, és olyan beállítással rendelkezik, amely inspiráló élményt nyújt az ügyfelek számára.

A közelmúltban bemutatott Urban Cruiser mellett a Toyota három új BEV modellt mutat be a B, C és D-SUV szegmensben, amelyek az európai autópiac fő részét képezik. Ezzel 2026-ra 14-re nő a Toyota és a Lexus BEV akkumulátoros elektromos modelljeinek száma Európában.

Yoshihiro Nakata, a Toyota Motor Europe elnök-vezérigazgatója megjegyezte: „Az Európában értékesített Toyota járművek 77%-át Európában gyártják”, hozzátéve, hogy mennyire fontosak „az ellátási lánc más vállalataival és Európa-szerte beszállítókkal kialakított erős partnerségek, amelyek támogatnak bennünket ebben a nagyszabású gyártási tevékenységben”. Ez a hatalmas termelési és ellátási lánc ökoszisztémája segít fenntartható foglalkoztatást biztosítani a családok és közösségek számára Európa-szerte.”

Három új akkumulátoros elektromos járművet mutat be a Lexus A Lexus a következő 12 hónapban három új BEV-modell bevezetésével vezeti az akkumulátoros elektromos járműveket. 2024-ben A Lexus globális eladásai több mint 851 000 járműre emelkedtek, az európai eladások pedig 20%-kal, 88 184-re emelkedtek.

Autóalkatrészek AutoPower
Autóalkatrészek AutoPower

Többirányú termékstratégia a szén-dioxid-semlegességre irányul

A Toyota szén-dioxid-semlegességgel kapcsolatos sokrétű megközelítésének lényege, hogy az ügyfelek számára fenntartható megoldások választékát kínálja, függetlenül attól, hogy hol élnek, milyen egyéni környezetük és körülményeik vannak