Az új BMW M3 CS Touring: a családdal és 550 LE-vel a pályán
Az első BMW M3 CS Touringgal a BMW M GmbH újabb különleges modellel bővíti nagy teljesítményű sportautóinak kínálatát. A legnépszerűbb BMW M modellsorozat legújabb kiegészítése az M xDrive-val felszerelt BMW M3 Competition Touring sikerére épít, és egyedi karakterét még lenyűgözőbb sportos dinamikával ötvözi. A soros hathengeres motor 405 kW/550 LE teljesítménnyel, speciális felfüggesztési beállításokkal, exkluzív tervezési jellemzőkkel és optimalizált tömeggel, számos szénszálas kompozitból (CFRP) készült komponenssel, megteremtik a feltételeket az autentikus versenyélményhez. Rugalmas helyszíni kínálata biztosítja, hogy az első BMW M3 CS Touring rendkívül dinamikus menettulajdonságai mind a versenypályán, mind a legkülönfélébb hétköznapi helyzetekben, szabadidős tevékenységek során és utazás közben is megtapasztalhatók legyenek suport motor lemforder pret.
2025 márciusától A BMW M3 CS Touring limitált szériában készül, és az európai, valamint ausztrál, japán és dél-koreai vásárlókhoz kerül majd. A modell legnagyobb piaca Németország lesz.
A BMW M3 CS Touringba szerelt háromliteres soros hathengeres motort az alapoktól kezdve a versenypálya maximális dinamikájára tervezték, és számos, a motorsport által ihletett technológiai újítást tartalmaz. Ezek közé tartozik a különösen robusztus motorblokk zárt fedélzetű, bélés nélkül, kovácsolt könnyű főtengely és 3D nyomtatással gyártott hengerfejmag. Ezenkívül a súlyra optimalizált hengerfelületek lézeríves leválasztási (LDS) vasbevonattal rendelkeznek, amely csökkenti a súrlódási veszteségeket. A hűtőrendszert és az olajellátást is úgy alakították ki, hogy ellenálljon a nagy terhelésnek a dinamikus pályafutás során.
A hajtásrendszer ötvözi a tipikus M magas fordulatszámú jellemzőket és a nagy terhelés melletti lineáris teljesítményleadást a fejlett M TwinTurbo technológiával. A két Mono-Scroll turbófeltöltő maximális töltőnyomásának 2,1 bar-ra emelése, valamint a motorelektronika specifikus hangolása további 15 kW/20 LE teljesítményt tesz lehetővé. az M xDrive-val felszerelt BMW M3 Competition Touringhoz képest, amely a teljes teljesítményt 405 kW/550 LE-re hozza. A 650 Nm-es maximális nyomaték 2750-5950 ford./perc tartományban érhető el. A maximális teljesítmény 6250 ford./percnél érhető el, a motor maximális fordulatszáma pedig 7200 ford./perc.
Ezenkívül a speciálisan kifejlesztett, megnövelt merevségű motortartók különösen szoros kapcsolatot biztosítanak a hajtóegység és a jármű szerkezete között. Ez optimalizált gázreakciót és rendkívül közvetlen erőátvitelt eredményez a hajtásrendszer felé. Az azonnali teljesítményleadásnak köszönhetően a BMW M3 CS Touring 3,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. Álló helyzetből 200 km/órára gyorsulás 11,7 másodperc alatt érhető el. Az „1-Foot-Rollout” módszer szerint 100 km/h-ra gyorsulás 3,2 másodperc, 200 km/h-ra pedig 11,4 másodperc. A közbenső gyorsulás 80-ról 120 km/h-ra 2,7 másodpercet vesz igénybe a 4. fokozatban és 3,5 másodpercet az 5. fokozatban. Az alapfelszereltségként M Driver's Package-vel felszerelt különleges modell végsebessége elektronikusan 300 km/órában van korlátozva.
A BMW M3 CS Touring nagy motorteljesítményét és speciálisan hangolt felfüggesztését intelligens könnyűszerkezet egészíti ki, amely jelentősen hozzájárul a modell kivételes dinamikájához. A súlycsökkentést a szénszálas kompozit (CFRP) széleskörű használatával sikerült elérni. Ebből a csúcstechnológiás anyagból készült a motorburkolat, az első elosztó, az első légbeömlők, az oldalsó tükörházak és a hátsó diffúzor. A belső térben az M Carbon ülések, a váltófülek, a belső díszlécek és a középkonzol is szénszálból készültek, tovább csökkentve a súlyt. Ezeknek az intézkedéseknek köszönhetően a BMW M3 CS Touring körülbelül 15 kg-mal könnyebb, mint az M xDrive-val felszerelt BMW M3 Competition Touring. A karosszéria megnövelt merevsége érdekében opcionális extraként egy M precíziós gerenda a motortérbe is rendelhető, amelyet szintén a könnyű szerkezetre összpontosítva terveztek.
A BMW M3 CS Touring belseje a sportos, csúcsdinamikára összpontosító pilótafülkét digitális technológiával és exkluzív dizájnelemekkel ötvözi. A vezető és az első utas M karbon ülésekkel rendelkezik, elektromosan állítható és fűthető. Az ülések beépített fejtámlákkal, megvilágított CS felirattal és merinó bőrkárpittal rendelkeznek. Exkluzív dizájnjuk vörös-fekete színkombinációban ismétlődik a hátsó üléseken, míg az ajtólapok teljes egészében fekete bőrrel vannak kárpitozva.
- 2025-02-05 - Az 5 ajtós Jimny egy másik piacot támad meg
- 2025-02-03 - Az európai autóipar a CO2-bírságok ellen
- 2025-02-02 - Üzlet 2024-ben: A piac lelassítja a Bosch növekedését
- 2025-02-01 - Az ABB felvásárolja a Sensorfactot, kibővítve digitális energiamenedzsmentjét
- 2025-01-31 - 1995-ig a Nissant Görögországban gyártották.
- 2025-01-30 - Pannónia P12: az utolsó magyar motorkerékpár, amelyet 50 éve gyártottak
- 2025-01-29 - Kicsi agresszív "vágó"
- 2025-01-28 - DS Automobiles: a kényelem útján 70 éve
- 2025-01-28 - DS Automobiles: a kényelem felé vezető úton 70 éve
- 2025-01-27 - Mely autók érdemelték ki a díjat a TEST THE BEST-ben?