20 évvel ezelőtt a Honda Civic visszatért a sportos stílushoz

Visszatekintés: amit Bulgária írt 20 évvel ezelőt magazin de piese auto online.

20 évvel ezelőtt a Honda Civic visszatért a sportos stílushoz

A japán cég stúdiója alapján, amelyet Takeo Fukui elnök személyesen mutatott be Genfben, és amely a Civic modell jövő generációjának főbb jellemzőit tartalmazza, a Honda kompakt osztálya visszatér a karosszéria alacsony és széles agresszív arányaihoz. Ezzel a kudarcba fulladt kísérlet, a Civic kisteherautószerű járművé alakítása időben véget ér, és nem okoz további károkat a Hondában. A vásárlók határozottan nem fogadták szívesen a 33 éves Civic névre keresztelt modell jelenlegi generációját, ami nagyon veszélyes lehet a japán gyártóra nézve – elvégre a Civic eladások adják a cég forgalmának közel 30 százalékát. A genfi stúdió megítélése szerint a hibát belátták, és gyorsan kijavítják – a rejtett Alfa Romeo-stílusú hátsó ajtókilincsekkel ellátott ferdehátú visszaköszön az alacsony, mozgékony sziluetthez és a kifejezetten széles karosszéria dinamikus megjelenéséhez. Az európai piacokon jövő év elején várható új Civic alapfelszereltsége az ESP (a Hondánál VSA-nak hívják a rendszert) és az oldallégzsákok, amelyek védik a fejeket az ütközéstől, a motorpaletta pedig valószínűleg a 2,2 literes lökettérfogatú, 140 lóerős maximális teljesítményű japán dízelmotort is magába foglalja. falu és maximális nyomatéka 340 Nm.

Autóalkatrészek AutoPower
Autóalkatrészek AutoPower

A japán cég stúdiója alapján, amelyet Takeo Fukui elnök személyesen mutatott be Genfben, és amely a Civic modell jövő generációjának főbb jellemzőit tartalmazza, a Honda kompakt osztálya visszatér a karosszéria alacsony és széles agresszív arányaihoz