Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
Az új BMW M2 különösen koncentrált formában kínálja a tipikus M dinamikát. A 338 kW/460 LE teljesítményű soros hathengeres motorjával, az opcionális hatfokozatú kézi sebességváltóval és a hátsókerék-hajtással a kompakt, nagy teljesítményű autó második generációja tiszta vezetési élményt nyújt. Az új BMW M2 debütálása a BMW M GmbH alapításának jubileumi 50. évében a modelloffenzíva újabb csúcspontja, amellyel még vonzóbbá válik High Performance autóik világába való belépés Placute frana Ferodo pret.

Az M2 folytatja a kiváló kompakt sportmodellek 1973-ban alapított hagyományát a BMW 2002 turbóval. Egyúttal folytatja elődje sikertörténetét, amelyből több mint 60 000 példányt adtak el világszerte. Az új BMW M2 globális piaci bevezetése 2023 áprilisában kezdődik. Az új BMW 2-es Coupé mellett gyártják majd a BMW Group San Luis Potosí-i (Mexikó) üzemében.
Tengelytávja 110 mm-rel, külső hossza 214 mm-rel rövidebb, mint a BMW M4 Coupé család modelljei. Ezzel egy időben az új BMW 2-es Coupé szélessége és alapterülete jelentősen megnőtt. Az autó elején a BMW nagyméretű, keret nélküli veserácsa vízszintes lécekkel és háromszoros alsó légbeömlőnyílásokkal, szinte négyszögletes kontúrral tipikus M-es megjelenést biztosít.
A soros hathengeres motor M TwinPower Turbo technológiás változata, amelyet a kompakt High-Performance számára fejlesztettek ki, magas fordulatszámú koncepcióval rendelkezik. A háromliteres egység néhány apró részletben eltér a BMW M3/BMW M4 modellcsalád motorjától, és spontán reakciókkal, nagy agilitással és lineáris erőfejlődéssel gerjeszt a maximális terhelési módokig. 338 kW/460 LE maximális teljesítménnyel. az új BMW M2 hajtáslánca 66 kW/90 LE-vel felülmúlja az előd alapmotorját. Az 550 Nm-es maximális nyomaték 2650 és 5870 ford./perc között érhető el. Az erőt a hátsó kerekekre alapfelszereltségként a nyolcfokozatú M Steptronic Drivelogic sebességváltó, a hátsó kerekekre pedig a nyolcfokozatú Drivelogic-os M Steptronic sebességváltó továbbítja, valamint hatfokozatú kézi sebességváltó is elérhető. opcióként.
Az agilitást, dinamikát és precizitást a karosszéria szerkezetének nagy torziós ellenállása és a felfüggesztés modellspecifikus megerősítésekkel való összekapcsolása is fokozza. Mind a kettős lengőkaros első felfüggesztés, mind a rugós rugóstag, valamint a hátsó ötlengőkaros szerkezet M-specifikus kinematikával rendelkezik. Az új BMW M2 alapfelszereltsége közé tartozik az adaptív M felfüggesztés elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal és az M Servotronic kormányzás változtatható áttétellel.
Az új BMW M2 vezető-orientált pilótafülke, amely az M-specifikus kijelző jelzéseken, kezelőszerveken és beállítási beállításokon kívül egy fejlett BMW Curved Displayt is tartalmaz. A vezetési információk, beleértve az új grafikával ellátott váltólámpákat, a 12,3 hüvelykes információs kijelzőn jelennek meg. A 14,9 hüvelykes vezérlőképernyő többek között képes megjeleníteni az M-specifikus widgeteket a jármű beállításához és a gumiabroncsok állapotához.
- 2025-04-28 - Ismerkedjen meg az új V-osztály elődjével (VIDEO)
- 2025-04-26 - Egy vezető bolgár cég a Silver Star különleges változata mellett döntött a Mercedes Tourismo mellett
- 2025-04-25 - 20 évvel ezelőtt a Honda Civic visszatért a sportos stílushoz
- 2025-04-24 - Stiláris változások a VW Polo-nál 20 évvel ezelőtt: több hasonlóság a "nagy testvérrel"
- 2025-04-23 - A Dacia Jogger megkapja a Nissan emblémát
- 2025-04-22 - Fuss el a VW T5 és T6 legerősebb dízelei elől!
- 2025-04-22 - Honda Accord Coupe: az első zárt fényszórókkal
- 2025-04-21 - Fiat Cronos – már a bemutatótermekben már a premier előtt
- 2025-04-20 - Pirin-Fiat 850: a bolgár Fiat története
- 2025-04-19 - Dacia 1300: az autó, amely a Renault 12 prototípusa előtt debütált
