Az új Ford Courier: az űr kiskirálya felnőtt! (TESZT)
A Courier a Ford egyik bestsellerje: a hely kiskirálya szerény hossza ellenére Tourneo személyszállító változatában immár tökéletesen illeszkedik a családi autó szerepébe, míg a Transit rakománymódosítás immár két euroraklapba is belefér – és a sárvédők közé ( és nem szög alatt, mint az elődben). Mindez a megnövelt méreteknek köszönhető (+27 mm szélesség, +180 mm hosszúság, +76 mm magasság). Más szóval a modell majdnem egy kaliberrel nagyobb piese auto Ford online.
A pilótafülke immár teljesen digitális, és két kijelzőt egyesít – egy 8 hüvelykeset az infotainment rendszeren, és egy másikat, amely ugyanilyen méretű, közvetlenül a vezető szeme előtt, a műszerfal szerepében. A Ford büszke az alapfelszereltség (a Tourneo-n) asszisztens rendszerek gazdag kínálatára: ütközésmegelőzés, sávtartás, közlekedési táblák, automatikus távolsági fényszórók, intelligens sebesség-asszisztens és parkolóérzékelők. Ez a lista azonban sajnos nem tartalmazza a Transit holttér-asszisztens hátsó ablak nélküli változatánál fontosakat (ebben a járműtípusban a fej váll feletti elfordítása aligha segít). Az értékes extrát a csomag tartalmazza navigációs rendszerrel, adaptív tempomat kamerával stb. 3420 BGN értékű – ez az összeg drasztikusan megemelné az árat, és amelyet a legtöbb vállalati ügyfél valószínűleg nem fogadna el többletkiadásként, különösen teljes flották rendelése esetén.
És ha már a költségekről van szó: az aranyos "rakodó" alapmódosításában mindössze 40 400 BGN-ba kerül - és a cégek "lehúzhatják" az áfát, és megkaphatják az 1 literes EcoBoost (100 LE, 6 kézi váltós) változatot. ) 33 666 BGN-ért. Az akciós ár tartalmazza a légkondicionálást, a hátsó parkolóérzékelőket, az automatikus távolsági fényszórókat, a 8 hüvelykes érintőképernyőt, a két elülső USB-portot (A/C típus) – több mint bőkezű felszerelés egy „pék” számára, aki a mester szerepét betölti. irodai autó a cégek alacsonyabb szintjeiből származó igénytelenebb személyzet számára. Vagyis a legtöbb felhasználó még a legolcsóbb módosítást is gazdagabb felszereltséggel számolhat, mint amire számítana.
Ha ragaszkodik a gazdaságosabb, 1,5-ös EcoBlue dízelhajtáshoz (mindig 100 LE-vel, míg az EcoBoostnál szintén 125), akkor minimum 45 400 BGN-től kell megválnia. Itt azonban nincs lehetőség a 7 fokozatú automata megrendelésére (3200 BGN), ami jelentősen könnyítené a forgalmas városi forgalomban egész nap dolgozó futárok terheit. Az új generációs Courier maximális teherbírása 850 kg, rakománya pedig 2,9 köbméter – 25%-kal több, mint elődje. Hozzá képest 181 mm-rel hosszabb a csomagtér (összesen 1802), a sárvédők között pedig 208-mal szélesebb (1220).
Hamarosan piacunkra is várható a Transit Courier dupla tolóajtókkal, a második sorban nyíló ablakokkal és válaszfalként funkcionáló hátsó ülésekkel felszerelt Double Cab in Van teher-utas változata is. A Ford Transit Courier az egyetlen kisteherautó, amely 2023-ban megkapta a lehető legmagasabb Euro NCAP platina minősítést, és a legmagasabb biztonsági tesztet érte el egy kisteherautó esetében – ez fenomenális 93%!
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST
- 2024-11-17 - Az új Fiat Grande Panda: olasz báj pixelben
- 2024-11-14 - 700 km futásteljesítmény az új elektromos Peugeot E-3008-hoz
- 2024-11-14 - A Renault Master elnyerte a 2025-ös év furgonja díjat
- 2024-11-14 - Visszatekintés: amikor a Citroën a C4-gyel bátorodott
- 2024-11-13 - Visszatekintő: pályamódosítást az Opel Vectránál
- 2024-11-13 - Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: a legendás "kocka", mindössze 5 darabban gyártják
- 2024-11-12 - Így nézhet ki az E30 M3 a BMW új formanyelvén
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 - egy 50 éves legenda
- 2024-11-12 - Az új "AUDI" logó nélkül! Vége a négy gyűrűnek?
- 2024-11-11 - A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
- 2024-11-11 - Defekt: jobb javítás, mint új?
- 2024-11-11 - A Porsche Macan további változatai
- 2024-11-07 - Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
- 2024-11-07 - Az Euro 7 "megöli" a gázolajat és a benzint?
- 2024-11-07 - Retrospektív: Seat Altea – tökéletes formák?
- 2024-11-06 - 50 éves lett a Mercedes-Benz legendás 5 hengeres dízelje
- 2024-11-06 - A Citroën bemutatta a jövőbeli C5 Aircross előfutára
- 2024-11-06 - A Peugeot megfizethetőbbé teszi kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
- 2024-11-05 - A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
- 2024-11-05 - Az új Audi A5: a visszafogott elegancia remeke (VIDEO)
- 2024-11-04 - Az új Mercedes CLA a kínai Geely óriáscég egységét használja majd
- 2024-11-04 - A történelem legerősebb Abarthja most pályateszteken megy keresztül
- 2024-11-01 - A Volvo vezető-megértési rendszere – 2024 egyik legjobb találmánya
- 2024-11-01 - Visszatekintés: Ford Focus II – radikális változás 20 évvel ezelőtt
- 2024-10-30 - A Hyundai új korszakot nyit az autótervezésben a hétüléses elektromos SUV IONIQ 9-el
- 2024-10-30 - Az Audi bezárja brüsszeli gyárát
- 2024-10-29 - A Stellantis szilárdtest akkumulátorokat helyez egy elektromos Dodge Charger Daytona töltőbe
- 2024-10-29 - A Skoda a legerősebb Fabiát mutatta be limitált "rali" változatban
- 2024-10-28 - A Renault bemutatja az új CLIO-t és a ZOE-t a 10. évfordulós Renault Fest-en
- 2024-10-28 - Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!
- 2024-10-28 - A Tiguan kiszorította a Golfot az első helyről
- 2024-10-26 - A dízel reneszánsza a G-osztályban a korlátozott kiadású Past II Future-ban
- 2024-10-26 - A Toyota 5 milliomodik autójának gyártását ünnepelte az Egyesült Királyságban
- 2024-10-26 - A Jeep megrendelést adott az Avenger 4xe-re és az exkluzív The North Face Editionre
- 2024-10-25 - Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
- 2024-10-25 - M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
- 2024-10-25 - Így fog kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - A Volkswagen Jetta GLI 40. évfordulós kiadása: az amerikai GTI
- 2024-10-24 - Drift üzemmód és 270 km/h végsebesség az új Golf R-hez
- 2024-10-24 - Egy 10 éves autó Németországból 120.000 km-rel? Teljesen lehetséges!
- 2024-10-23 - A Hyundai a szélvédőt hatalmas kijelzővé varázsolja
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: a jövő klasszikusa – de már csillagászati áron
- 2024-10-22 - Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - A Dacia hivatalosan is bemutatta legnagyobb SUV-ját
- 2024-10-22 - Az Alfa Romeo Junior szinte egyszerre debütált Párizsban és Szófiában
- 2024-10-21 - Ez a legjobb ár-érték arányú Mercedes E 500?
- 2024-10-21 - 100 000 km a BMW M3-mal: elég megbízható hosszú távon? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
- 2024-10-20 - Az új Land Cruiser a 2024-es Szófiai Autószalonon debütált
- 2024-03-02 - Ablaktörlő lapát - Cserealkatrémk-e? Típusok és hogyan válasszunk?
- 2024-01-20 - Fékbetét - Alkalmazás, típusok, javítások és kérdések