Hogyan integrálja a DS Automobiles a Formula E technológiáit a sorozatgyártású modelljeibe?
A motorsport mindig is kulcsfontosságú gyorsítója volt a személygépkocsik kutatásának és fejlesztésének. A DS Automobiles volt az első prémium autómárka, amely 2015-ben benevezett az ABB FIA Formula E világbajnokságba, és a mai napig folytatja sportos kalandját ebben az innovatív, teljesen elektromos sorozatban, miközben egyidejűleg olyan elektromos személygépkocsi-kínálatot fejleszt, amely mind a fizikai alkatrészek, mind a szoftverek szintjén profitál a technológiatranszferből piese auto online.

A DS Automobiles új zászlóshajója, az N°8 rekordnak számító, 750 kilométeres (WLTP ciklus szerinti) kombinált hatótávolságot kínál, közvetlenül kihasználva a világ versenypályáin felhalmozott technológiai szakértelmet.
A regeneratív fékezés, amely kulcsfontosságú eleme a Formula E-nek, csak egy a teljesen elektromos sorozatból leszűrt értékes tanulságok közül. Ez a rendszer azonnal aktiválódik, amint a vezető felengedi a gázpedált, és három teljesítményszinttel rendelkezik, amelyeket a kormánykeréken található fülekkel lehet szabályozni.
A különböző energia-visszanyerési szintek mellett a N°8-as modell egypedálos funkcióval is rendelkezik, amely lehetővé teszi a sima vezetést anélkül, hogy a fékpedált le kellene nyomni.
Az összkerékhajtás intelligens vezérlése egy másik, a Formula E által ihletett funkció. Csakúgy, mint a DS E-TENSE FE 25 minden versenyrajtnál, az N°8 AWD LONG RANGE is álló helyzetből (valamint eco/normál/sport módban kick-down közben) az összes összkerékhajtást használja az optimális tapadás érdekében gyorsítás közben.
A technológiatranszfer az egyik fő ok, amiért a DS Automobiles részt vesz a Formula E-ben. Mindent, amit a márka az elmúlt 10 évben az elektromos versenyzés terén megtanult az anyagokról és a stratégiákról, a személygépkocsikat fejlesztő csapatok alkalmaznak.
Minden verseny, minden dobogós helyezés és minden győzelem technológiai előrelépést és páratlan élményt jelent a DS Automobiles ügyfelei számára.
- 2025-04-28 - Ismerkedjen meg az új V-osztály elődjével (VIDEO)
- 2025-04-26 - Egy vezető bolgár cég a Silver Star különleges változata mellett döntött a Mercedes Tourismo mellett
- 2025-04-25 - 20 évvel ezelőtt a Honda Civic visszatért a sportos stílushoz
- 2025-04-24 - Stiláris változások a VW Polo-nál 20 évvel ezelőtt: több hasonlóság a "nagy testvérrel"
- 2025-04-23 - A Dacia Jogger megkapja a Nissan emblémát
- 2025-04-22 - Fuss el a VW T5 és T6 legerősebb dízelei elől!
- 2025-04-22 - Honda Accord Coupe: az első zárt fényszórókkal
- 2025-04-21 - Fiat Cronos – már a bemutatótermekben már a premier előtt
- 2025-04-20 - Pirin-Fiat 850: a bolgár Fiat története
- 2025-04-19 - Dacia 1300: az autó, amely a Renault 12 prototípusa előtt debütált
