Nagy és nyereséges, de nem az örökkévalóságig

A kiterjesztett tesztek közbenső eredménye Placute frana Delphi pret fata si spate.

Nagy és nyereséges, de nem az örökkévalóságig

Az OLCSÓ AUTÓK sajnos rendkívül ritkák lettek! A Dacia Jogger még figyelemreméltóbb, mivel jelentősen alákínálja az új autók átlagos németországi árát (2023: 44 630 euró), 21 500 euróval pedig ennek a fele sem, tehát a Jogger végtelen teret kínál. Ráadásul benzin- és LPG-hajtása egyszerűen felülmúlhatatlanul gazdaságossá teszi. Aki főleg propánt használ, az egy eurónál kicsit többet fizet kilónként. Igen, a költség egy kicsit magasabb, de még mindig megéri. A jelenlegi árak szerint 100 kilométer átlagos benzinnel körülbelül tizenkét euróba kerül, propán-butánnal kevesebb, mint tíz euróba. Ha visszatartott jobb lábbal vezet, még többet spórolhat.

Ami nem igazán éri meg, az a Daciánk vizuális és optikai kopása. A fő hátrány itt az olcsó anyagok és a valóban nem túl jó kidolgozás. A ragasztott szőnyegeken kívül vannak még lötyögős USB-aljzatok és eléggé karcos műanyag részek, bár alig érnek össze. Jót tenne a "románnak" egy kicsit hosszabb élettartam.

+ nagyszerű helykoncepció, sokoldalúság minden helyzetben, jövedelmező benzin- és LPG-hajtás.

– olcsó anyagok, nem különösebben jó kidolgozás, magas zajszint, viszonylag csekély vezetési élmény.

DACIA JOGGER TCe 100 ECO-G

KEZDÉS 2022. július 28

ÁR EXTRÁVAL 21 500 euró

EDDIG 72 512 km-t UTAZTUNK

TESZT ÜZEMANYAG-FOGYASZTÁS 7,1 l A 95 N/100 km

Autóalkatrészek AutoPower
Autóalkatrészek AutoPower

Az OLCSÓ AUTÓK sajnos rendkívül ritkák lettek! A Dacia Jogger még figyelemreméltóbb, mivel jelentősen alákínálja az új autók átlagos németországi árát (2023: 44 630 euró), 21 500 euróval pedig ennek a fele sem, tehát a Jogger végtelen teret kínál

Ami nem igazán éri meg, az a Daciánk vizuális és optikai kopása