Az Alfa Romeo Junior szinte egyszerre debütált Párizsban és Szófiában
Az Alfa Romeo visszatér a párizsi és szófiai autószalonra teljes termékpalettájával és izgalmas premierjeivel, amelyek a több mint egy évszázados múlttal rendelkező olasz márka jellegzetes varázsát sugározzák magazin piese auto online.
Annak érdekében, hogy minden lehetőséget felkínáljon ügyfelei számára, az Alfa Romeo most a hajtási lehetőségek teljes skáláját kínálja – a klasszikus dízel- és benzinmotoroktól, az enyhe és plug-in hibrideken át a teljesen elektromos meghajtásig. Ezt az üzenetet üzeni a márka a héten a francia fővárosban rendezett kiállításról, és amely a következő napokban magával ragadja a Szófiai Autószalon látogatóit.
A reflektorfényben az új Alfa Romeo Junior áll, amely a globális márka visszatérését jelzi Európa leggyorsabban növekvő és tömeges piaci szegmensébe. A Juniorral a legendás olasz márka célja egyrészt az Alfa-rajongók kompakt autók iránti vágyainak kielégítése, másrészt új, fiatal rajongók megnyerése.
A Junior vonzó városi autó, amely provokatív dizájnt kínál, amelyet a márka története ihletett, ötvözve a mai fogyasztók igényeivel. Az iparági trendekre teljes mértékben reagálva a Junior két hajtási opcióval debütált – villanymotoros és hibrid változatban. A szófiai Alfa Romeo standon a látogatók találkozhatnak a márka klasszikus Glorious Red színében pompázó Junior Speciale Elettricával, és Európában az elsők között tesztelhetik a Junior Speciale Ibridát.
Az Elettrica változat agresszív külső dizájnjával és a jellegzetes Progresso hűtőrácsával nyűgöz le, 156 LE-vel. és első osztályú belső tér exkluzív megoldásokkal. A Junior Elettrica a sportos szellemet, a technológiát és a kényelmet szintetizálja egy kompakt SUV formájában.
A hibrid változat, amely a párizsi premierek egyike, az 1,2 literes Miller-ciklusú motorra támaszkodik, változó geometriájú turbóval és vezérműlánccal a maximális megbízhatóság érdekében. Az elektromos alkatrész egy 48 voltos lítium-ion akkumulátorból és egy 21 kW-os villanymotorból áll, amely az innovatív, 6 sebességes duplakuplungos sebességváltóba van integrálva, amely az inverterrel és a sebességváltó vezérlőegységgel együtt működik a maximális hatékonyság érdekében. A városban való közlekedés során a Junior Ibrida az esetek több mint 50%-ában rendkívül sima vezetést kínál elektromos üzemmódban. Az elektromos vezetés nem csak parkolási manővereknél vagy városi körülmények között alacsony sebességnél garantált, hanem városon kívül is, 150 km/h-ig korlátozott terhelés mellett. Rendelhető még a Veloce Elettrica változat, amely új, 280 lóerős villanymotorral, negyedik generációs TorSen „D” mechanikus korlátolt csúszású differenciálművel, 25 mm-re süllyesztett felfüggesztéssel, sportstabilizátorrudakkal, 20”-os keréktárcsákkal sportgumikkal tűnik ki, 380 mm-es tárcsák elöl 4 dugattyús monoblokk féknyergekkel, 14,6:1-es közvetlen kormányzással és 50:50-es súlyelosztással. A Junior Ibrida ára 60 990 BGN-től, a Junior Elettrica ára pedig 80 180 BGN-től indul. A Junior Elettrica Veloce 280 csúcsmodell 97 495 BGN-ért kapható.
A Giulia és a Tonale a 2024-es limitált kiadású Tributo Italiano-ban jelenik meg, amely nagyon finom részletekkel nyűgözi le az autók eredetét és az olaszok dizájnszeretetét. A vonal három színben (zöld, fehér és piros) érhető el, a külső kontrasztos fekete részlettel, az első ülések fejtámláin pedig speciális hímzéssel.
Az Alfa Romeo Giuliát egy klasszikus, 2,2 literes, 210 lóerős dízelmotorral mutatják be, Q4-es négykerék-hajtással kombinálva. Ebben a konfigurációban a gyönyörű limuzin maximális kényelmet nyújt anélkül, hogy a sportos érzetet veszélyeztetné, még hosszú utakon is.
A Tonale egy Q4-es verzióval is megörvendezteti a látogatókat, köszönhetően a konnektorról tölthető hibrid hajtásnak, amellyel a modell a Szófiai Autószalonon debütál. A 280 lóerős teljesítmény, az exkluzív dizájn és a stílusos megjelenés a kompakt prémium SUV megkülönböztető jellemzői közé tartozik.
Végül, de nem utolsósorban a Stelvio. Kifejezetten a szófiai szalon számára a márka nagy SUV-ja Quadrifoglio változatban érkezik a kiváló 2,9 literes V6-os benzinmotorral, 520 LE-vel. és nagyon gazdag felszereltség, köztük 21"-es QV kerekek, Brembo karbon-kerámia tárcsafékek, Akrapovic prémium kipufogórendszer és Sparco karbon sportülések bőr és Alcantara kombinációban. A márka leggyorsabb sorozatgyártású modellje (0-100 km/h 3,8 másodperc alatt) Q4-es összkerékhajtást, Race módot, aktív AlfaLink felfüggesztést, korlátozott csúszású differenciálművet, tökéletes súlyelosztást és emlékezetes vezetési élményt kínál Baterie auto EXIDE.
Az Alfa Romeo még egy meglepetést tartogat a Szófiai Autószalonban - november 20-ig a Tonale, Giulia és Stelvio modellekből az összes raktáron lévő autót az 5 év garancián és az 5 éves Alfa Romeo Road Assistance mellett kínáljuk. ingyenes szerviz 5 évig vagy 150 000 km-ig. Az ajánlatot egészíti ki a lízing vásárlásakor érvényes, év végéig érvényes 3,5%-os akciós fix kamat. Az Alfa Romeo standján a rajongóknak lehetőségük nyílik megérezni a márka autentikus szellemiségét, és kedvezményes áron vásárolhatnak eredeti kiegészítőket.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST
- 2024-11-18 - Az új Ford Courier: az űr kiskirálya felnőtt! (TESZT)
- 2024-11-17 - Az új Fiat Grande Panda: olasz báj pixelben
- 2024-11-14 - 700 km futásteljesítmény az új elektromos Peugeot E-3008-hoz
- 2024-11-14 - A Renault Master elnyerte a 2025-ös év furgonja díjat
- 2024-11-14 - Visszatekintés: amikor a Citroën a C4-gyel bátorodott
- 2024-11-13 - Visszatekintő: pályamódosítást az Opel Vectránál
- 2024-11-13 - Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: a legendás "kocka", mindössze 5 darabban gyártják
- 2024-11-12 - Így nézhet ki az E30 M3 a BMW új formanyelvén
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 - egy 50 éves legenda
- 2024-11-12 - Az új "AUDI" logó nélkül! Vége a négy gyűrűnek?
- 2024-11-11 - A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
- 2024-11-11 - Defekt: jobb javítás, mint új?
- 2024-11-11 - A Porsche Macan további változatai
- 2024-11-07 - Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
- 2024-11-07 - Az Euro 7 "megöli" a gázolajat és a benzint?
- 2024-11-07 - Retrospektív: Seat Altea – tökéletes formák?
- 2024-11-06 - 50 éves lett a Mercedes-Benz legendás 5 hengeres dízelje
- 2024-11-06 - A Citroën bemutatta a jövőbeli C5 Aircross előfutára
- 2024-11-06 - A Peugeot megfizethetőbbé teszi kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
- 2024-11-05 - A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
- 2024-11-05 - Az új Audi A5: a visszafogott elegancia remeke (VIDEO)
- 2024-11-04 - Az új Mercedes CLA a kínai Geely óriáscég egységét használja majd
- 2024-11-04 - A történelem legerősebb Abarthja most pályateszteken megy keresztül
- 2024-11-01 - A Volvo vezető-megértési rendszere – 2024 egyik legjobb találmánya
- 2024-11-01 - Visszatekintés: Ford Focus II – radikális változás 20 évvel ezelőtt
- 2024-10-30 - A Hyundai új korszakot nyit az autótervezésben a hétüléses elektromos SUV IONIQ 9-el
- 2024-10-30 - Az Audi bezárja brüsszeli gyárát
- 2024-10-29 - A Stellantis szilárdtest akkumulátorokat helyez egy elektromos Dodge Charger Daytona töltőbe
- 2024-10-29 - A Skoda a legerősebb Fabiát mutatta be limitált "rali" változatban
- 2024-10-28 - A Renault bemutatja az új CLIO-t és a ZOE-t a 10. évfordulós Renault Fest-en
- 2024-10-28 - Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!
- 2024-10-28 - A Tiguan kiszorította a Golfot az első helyről
- 2024-10-26 - A dízel reneszánsza a G-osztályban a korlátozott kiadású Past II Future-ban
- 2024-10-26 - A Toyota 5 milliomodik autójának gyártását ünnepelte az Egyesült Királyságban
- 2024-10-26 - A Jeep megrendelést adott az Avenger 4xe-re és az exkluzív The North Face Editionre
- 2024-10-25 - Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
- 2024-10-25 - M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
- 2024-10-25 - Így fog kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - A Volkswagen Jetta GLI 40. évfordulós kiadása: az amerikai GTI
- 2024-10-24 - Drift üzemmód és 270 km/h végsebesség az új Golf R-hez
- 2024-10-24 - Egy 10 éves autó Németországból 120.000 km-rel? Teljesen lehetséges!
- 2024-10-23 - A Hyundai a szélvédőt hatalmas kijelzővé varázsolja
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: a jövő klasszikusa – de már csillagászati áron
- 2024-10-22 - Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - A Dacia hivatalosan is bemutatta legnagyobb SUV-ját
- 2024-10-21 - Ez a legjobb ár-érték arányú Mercedes E 500?
- 2024-10-21 - 100 000 km a BMW M3-mal: elég megbízható hosszú távon? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
- 2024-10-20 - Az új Land Cruiser a 2024-es Szófiai Autószalonon debütált
- 2024-03-02 - Ablaktörlő lapát - Cserealkatrémk-e? Típusok és hogyan válasszunk?
- 2024-01-20 - Fékbetét - Alkalmazás, típusok, javítások és kérdések