Stiláris változások a VW Polo-nál 20 évvel ezelőtt: több hasonlóság a "nagy testvérrel"
Visszatekintés: ezt írta Bulgária 20 évvel ezelőt magazin de piese auto online.

A külső stílusbeli változások után a VW Polo kiforrottabb külsőt kapott, és végre felnőtt.
Nagyon szép dolog, hogy van egy bátyád... Van kivel játszani, van kivel megvédeni a rosszfiúktól, és néha példaként szolgálhat számodra. Pontosan ez a helyzet a VW Polóval, amelynek megjelenése immár közvetlenül a nagy Passat tulajdonságaira emlékeztet.
Új ruháiban jelenik meg a piacon a Volkswagen kis bestsellerje, hossza (3,92 m) pedig az április végi műtét miatt 2 cm-rel nőtt. Az 1,65 m-es szélesség, az 1,47 m-es magasság és a 2,46 m-es tengelytáv változatlan marad. Természetesen a Polo az elegáns Passat stílusában megváltozott megjelenése sokkal kiforrottabb megjelenést kölcsönöz neki, amit a hátsó lámpák megváltozott stílusa és a hátsó ablak elkeskenyedő alsó kontúrja egészít ki. Ezzel szemben a modernizált változat belseje nagyjából változatlan maradt. Az újítások itt a műszertárcsák átdolgozott grafikájára, a felfrissített kárpitmintákra és az új kormánykerekekre korlátozódnak. A modell felszereltsége azonban javult. Az összes Polo-változat alapfelszereltsége lesz az ABS a legmodernebb vészfékrásegítéssel, az elektromos első ablakok, a központi zár és a klímaberendezés a Comfortline felszereltségi szinttől felfelé.
Kicsi autó, kilenc motorból álló nagy választékkal
Nem hanyagolták el a biztonsági intézkedéseket sem. Az első két ülés első és oldalsó légzsákjai továbbra is alapfelszereltségben maradnak, az első és a hátsó üléseken utasok fejét védő függönyök pedig opcióként kaphatók. A 100 LE alatti teljesítményű változatok esetében az ESP rendszer is felárat igényel. falu
A frissített modell motorháztetője alatt régi jó ismerősök lelhetők fel. A paletta meglehetősen széles, és kilenc opció közül választhat – az öt benzinmotor 55 és 100 LE közötti teljesítménytartományt fedi le. vel., a dízelek potenciálja pedig 70 és 130 LE között van. falu
A legjobb hír azonban továbbra is az árak jelenlegi szinten tartása lehet. Németországban az alapmodell 1,2 literes motorral és 55 LE-vel. falut 11 250 euróért kínálják, az 1,4 literes, 70 lóerős TDI árát. 13 485 euró lesz. Mindkét esetben háromajtós, háromhengeres autókról van szó, és természetesen - az új megjelenéssel a la "nagy testvérrel". Nem hangzik rosszul!
- 2025-04-23 - A Dacia Jogger megkapja a Nissan emblémát
- 2025-04-22 - Fuss el a VW T5 és T6 legerősebb dízelei elől!
- 2025-04-22 - Honda Accord Coupe: az első zárt fényszórókkal
- 2025-04-21 - Fiat Cronos – már a bemutatótermekben már a premier előtt
- 2025-04-20 - Pirin-Fiat 850: a bolgár Fiat története
- 2025-04-19 - Dacia 1300: az autó, amely a Renault 12 prototípusa előtt debütált
- 2025-04-18 - Megoldották az elektromos járművek akkumulátorainak téli töltését
- 2025-04-17 - ADAC: az elektromos autók kevésbé romlanak, mint a belső égésű autók
- 2025-04-16 - Az Audi bemutatta az A6 szedánt is
- 2025-04-15 - Úgy néz ki, mint egy Lego modell, de ez egy igazi autó
