Az Audi visszahozza a sportos TT Coupé-t?
Az Audi jelenleg nem rendelkezik kétajtós sportkocsival. Gernot Dölner, az Audi vezérigazgatója szerint a sportautók a márka DNS-ének részét képezik. Ez teret enged a találgatásoknak – beleértve a TT visszatérését is curea de distributie contitech pret.

A két ikonikus Audi modell, az R8 és a TT (RS) megszűnése után, 1980 óta először. az ingolstadti gyártó kínálatában nincs kétajtós sportautó. Gernot Dölner, az Audi vezérigazgatója a 2024-es éves üzleti konferencián hangsúlyozta, hogy a sportautók a márka DNS-ének részét képezik. Ez magában foglalja a TT-t is, amely 1998 és 2023 között gördült le a futószalagról, és több mint 650 000 alkalommal adták el.
A lekerekített Coupe nagyon fontos az autógyártó számára – mondja Dölner. És persze: Massimo Frascella fődizájner is nagy rajongója a TT-nek – így az újjáélesztés teljesen lehetséges. A régi modellből azonban nem lesz retro verzió vagy másolat. A tervezőket nagyobb valószínűséggel inspirálja egy új modell.
Különféle koncepciókat vitatnak meg, amelyek közül a legvalószínűbb egy elektromos 2+2 üléses Coupe, amely megtartja a jellegzetes TT sziluettet, miközben elektromos meghajtásra támaszkodik. Ez a lehetséges utód valószínűleg a prémium szegmensbe kerül, az előző modell fölé, és a Volkswagen-csoport elektromos járművekkel kapcsolatos összes know-how-ján alapul. Dölner szerint az új modellnek alkalmasnak kell lennie a mindennapi használatra.
A visszaküldés valószínűleg késni fog.
Dölner szerint a jelenlegi idő nem megfelelő, tekintettel a rossz gazdasági helyzetre, amelyben a konszern – sok más autógyártóhoz hasonlóan – került. Mindenekelőtt a konszernnek fenntarthatóságot kell elérnie, és a fő hangsúlyt az alaptevékenységre és az új generációk termelésére kell helyezni. Az Audi a közelmúltban bejelentette, hogy 7500 munkahelyet szüntenek meg a csoporton belül.
Dölnernek azonban világos elképzelése van a konszern jövőbeli fejlődéséről – ennek mindenképpen része a sportmodellek. Az utóbbi időben az R8-as visszatéréséről is találgatások születtek.
- 2025-03-26 - Luxus szedán V8-as biturbó motorral és nagyon alacsony futásteljesítménnyel
- 2025-03-25 - A Liebherr új belső égésű motorja ammóniával fog működni
- 2025-03-22 - A Renault 5 Turbo elektromos autóként újjászületett 540 "lóval" (VIDEO)
- 2025-03-21 - Az FIA fontolóra veszi a V10-es motorok visszaadását a Forma-1-be
- 2025-03-20 - Szakértő: "Hamilton nászútja a Ferrarinál véget ért"
- 2025-03-19 - Hogyan kezeljük a hátfájást hosszú vezetés után?
- 2025-03-18 - A legfontosabb dolgok az új C3 Aircrossról 4 percben (VIDEO)
- 2025-03-17 - A történelem legerősebb Renault-ja egy 540 lóerős elektromos autó.
- 2025-03-16 - Nikola Szolov a szezon első pontjait szerezte a Forma-3-ban
- 2025-03-15 - 200 ezer levát fektettek ebbe az egyedülálló 6 literes W 126 AMG-be!
