A Renault új korszakot nyit az elektromos kishaszonjárművekkel
A Renault felfedi a jövőbeli kishaszonjárművek nevét és sziluettjét, amely újradefiniálja ezt a piaci szegmens radiator apa nissens pret.
![](https://www.autopower.parts/images/articles/renault-ushers-in-a-new-era-with-electric-light-commercial-vehicles.jpg)
Estafette, Goelette és Trafic: három erős név három személyiség számára, amelyek jellegzetesek és egyben kiegészítik közös DNS-üket!
A három jármű a Renault Group, a Volvo Group és a CMA CGM Group által alapított független vállalat, a Flexis együttműködés eredménye. A teljesen elektromos E-Tech kisteherautók új sorozatát úgy fejlesztették ki, hogy megfeleljen az üzleti ügyfelek teljes skálájának.
Az új gördeszkaplatformra és az SDV architektúrára épülő kompakt, tágas és alkalmazkodó furgonok utat nyitnak a testreszabott megoldások számára, amelyek segítenek az ügyfeleknek eligazodni az energia- és technológiaváltásban.
Ez az új platform jelentős előrelépést jelent az intelligens járműtervezésben, rugalmasságot, ergonómiát és csatlakoztathatóságot kínál, szinte korlátlan személyre szabási lehetőséggel és csökkentett üzemeltetési költségekkel, miközben magas szintű biztonságot és hatékonyságot biztosít.
Mindhárom járműnek megvan a maga identitása, és egyedi igények kielégítésére tervezték.
Trafic E-Tech elektromos: modern és funkcionális
Ezzel a negyedik generációs modellel a Trafic új fejezetet ír az 1980-ban kezdődött sagában. Megjelenése óta több mint 2,5 millió darabot gyártottak, így folytatja rendkívül sikeres fejlesztését.
A modell modern arányokkal és egydobozos kialakítással rendelkezik a letisztult, dinamikus profil érdekében. Rövid első túlnyúlással és megnövelt tengelytávval rendelkezik, a sarkokban elhelyezett kerekekkel, hogy maximalizálják a belső teret, miközben megtartják a Renault Clioéval egyenértékű fordulási sugarat.
1,90 méter alatti magasságával könnyen megközelíthető a mélygarázs.
Általános megjelenése pontosan tükrözi a Renault új dizájnelemeit, gördülékeny, strukturált vonalakkal.
Elöl egy központi elem emeli ki a fürdőkád csúcstechnológiás megjelenését, egy megvilágított felső csíkkal, az oldalsó nappali menetfényekkel pedig az ultramodern karaktert. A szalag közepén a háttérvilágítású logó is megragadja a szemet, tükrözve a részletekre való általános figyelmet.
Profilban a középvonal dinamizmust kelt, finom vizuális hatással, amely még álló autó esetén is fokozza a mozgás és az energia benyomását.
A hátsó részen az oldalsó ablakokkal egy síkban lévő magas karosszériavonal, erősen ívelt, aszimmetrikus csuklós ajtók és egy légterelő található az aerodinamika optimalizálása érdekében. A hátsó lámpák egyedi fényjelzést kapnak, amelyet a 3D-s dizájn emel ki, amely jellegzetes és kifinomult megjelenést kölcsönöz a stílusnak.
A robusztusság érzékelését megerősíti a szemcsés fekete alváz védelme első és hátsó lökhárítókkal, valamint alsó ajtóvédőkkel, kihangsúlyozva a robusztusság benyomását az intenzív napi használathoz.
Goelette E-Tech Electric: funkcionális jármű
A történelmi jelentőségű Renault kishaszonjármű, a Goelette 1956 óta 10 éve járja az utakat. Robusztus, masszív és könnyen átalakítható, ez az egyik legnépszerűbb furgon a flottatulajdonosok vagy speciális igényű kisvállalkozások számára.
A sokféle igény kielégítésére tervezett Goelette E-Tech Electric három változatban érhető el: alvázkabinos, furgonos és billenős változatban, így az átalakítások széles skálája előtt áll rendelkezésre.
Teljes mértékben kihasználva az új generációs járművek által lehetővé tett rugalmas és ötletes architektúrát, a Goelette elöl egészen a B-oszlopig kiválóan arányos, ugyanúgy, mint a Trafic E-Tech elektromos.
A hátsó részen nincs speciális felszerelés. A tartozékok és egyedi funkciók szinte végtelen skálájához tervezték, olyan szerkezeti részekkel, amelyek alkalmasak egy furgonhoz vagy más konfigurációkhoz, amelyek a felhasználó egyedi igényeihez igazodnak.
A hátsó lámpák egyszerre funkcionálisak és elegánsak, és kiemelik a fürdőkád általános dizájnját. A lépcsővel vagy anélkül kapható Goelette E-tech elektromos egy funkcionális és modern jármű, amely minden helyzethez képes alkalmazkodni.
Estafette E-Tech Electric: a mai városokhoz tervezve
Az Estafette E-Tech electric a Renault 1960-as évekbeli ikonikus furgonjának modern értelmezése, a modern városi logisztika igényeihez szabva.
1959 és 1980 között több mint félmillió jármű viselte az Estafette nevet. Ez az ikonikus név egy több generáción átívelő kishaszonjármű szimbóluma.
Kialakítását nagyrészt a 2024 szeptemberében bemutatott Renault Estafette koncepciómodell ihlette.
A mindössze 5,27 m hosszú és 1,92 m széles kisteherautó könnyen vezethető a városban. 2,60 m magasan lehetővé teszi, hogy egy 1,90 m magas személy könnyedén mozogjon a kabin és a raktér között.
A Trafic E-Tech elektromoshoz hasonlóan rendkívül manőverezhető, így könnyedén navigálhat szűk utcákon és sűrűn lakott városi területeken.
A Trafic E-Tech elektromos dizájnja által ihletett Estafette E-tech electric nagy, háromrészes panoráma szélvédővel rendelkezik, amely jobb láthatóságot, biztonságot és kényelmet biztosít a volán mögött. A modern elülső része jellegzetes fényjelzéssel rendelkezik: egy fénysáv tökéletesen igazított nappali menetfényekkel, kiemelve a furgon csúcstechnológiás identitását. A Renault logó visszafogott, elegáns megjelenést kölcsönöz ennek a harmonikus egységnek.
Az Estafette E-tech Electric olyan funkciókat tartalmaz, amelyeket a városi üzleti felhasználók számára terveztek, mint például a tolóajtót láthatatlan integrált sínnel a sima nyitás érdekében.
A mindkét oldalon található lépcsők megkönnyítik a fürdőkádba való be- és kiszállást az ergonomikusabb használat érdekében.
Hátul az egyrészes görgős ajtó optimalizálja a rakteret, a rozsdamentes acél lépcső pedig kiemeli a furgon robusztus, csúcstechnológiás karakterét.
A karosszéria felső és alsó részén található szemcsés fekete védőelemek vizuálisan lejjebb helyezik a karosszériát, modern stílust és dinamizmust keltenek. Ezek a fekete elemek a karosszéria erejét is hangsúlyozzák, biztosítva a városi környezetben történő intenzív használathoz szükséges védelmet.
Ezt az új járműsorozatot a franciaországi sandoville-i gyárban gyártják, és a tervek szerint 2026-ban kerül piacra. További részletek a következő hónapokban derülnek ki.
- 2025-02-18 - Volkswagen Karmann Ghia TC 145: a furcsa kupé Brazíliából
- 2025-02-17 - Aion V - a kínai nép autója
- 2025-02-15 - A Peugeot 325 LE-s és 4x4-es családi SUV-t dob piacra
- 2025-02-14 - A németek tartózkodnak az új autók vásárlásától
- 2025-02-13 - 40 éve annak a Renault-nak a premierje óta, amely veszélyt jelentett a Ferrarira és a Porschére
- 2025-02-12 - A Volkswagen első terepjárója fél évszázaddal ezelőtt készült
- 2025-02-11 - 89 kilométer futás elég?
- 2025-02-08 - De Tomaso Pantera L: az elfeledett olasz-amerikai V8-as legenda
- 2025-02-07 - Európában az autók 1,8 százaléka elektromos
- 2025-02-06 - Renault 21: az 1980-as évek divatjának erős visszhangja
![Autóalkatrészek AutoPower](images/autopower_website_preview.png)