700 km futásteljesítmény az új elektromos Peugeot E-3008-hoz
Az E-3008 és E-5008 minden eddiginél jobban emeli a rugalmasságot, az elektromos teljesítményt és a vezetési élményt még magasabb szintre. A Franciaországban gyártott akkumulátornak és az E3008-nál akár 700 km-es, az E-5008-nál pedig akár 668 km-es homologizált futásteljesítménynek köszönhetően a két modell a SUV-osztály legjobbja lett ezen mutatók tekintetében. A gyakorlatban a PEUGEOT E-3008 Electric 230 Long Range 700 km-es hatótávja lehetővé teszi, hogy mindössze két megálló alatt érjen el Párizsból Nizzába, szemben az összes versenytársa legalább három megállójával. Az új, hosszabb hatótávolságú modell premierje a PEUGEOT standján lesz a 2024-es Párizsi Autószalonon (október 14-20, Paris Expo Porte de Versailles) piese auto Peugeot ieftine.
A nagy hatótávolságú változatokhoz a PEUGEOT egy 230 LE/170 kW teljesítményű hajtást mutat be nagy kapacitású akkumulátorral, amely akár 700 km-es (E-3008) vagy 668 km-es (E-5008) hatótávolságot kínál a kombinált WLTP ciklusban. Ez az új hajtáslánc csatlakozik a jelenlegi 210 LE/157 kW-os E-3008 és E-5008 sorozathoz, és akár 527 km-es (E-3008) vagy 502 km-es (E-5008) hatótávolságot kínál. Ezzel az új verzióval a PEUGEOT E-3008 és E-5008 210 és 230 Long Range új akkumulátor-előmelegítő/hűtő rendszert is kínál, amely lehetővé teszi az optimalizált töltési időt a hosszú utak során. A Sochaux-ban gyártott és az ACC douvrini gigagyárában gyártott akkumulátorokkal felszerelt PEUGEOT E-3008 és E-5008 Long-Range a francia műszaki kiválóság példája. Az STLA Medium "BEV-by-design" platform hatékony kialakítása lehetővé teszi, hogy a jelenleginél mindössze 15 mm-rel vastagabb akkumulátorban nagyobb mennyiségű energia tárolható, miközben megőrzi a PEUGEOT E-ből ismert utasteret és csomagtartót. - 3008 és E-5008 210 LE-vel. valamint a hibrid és a plug-in hibrid hajtás.
Az új E-3008, amely gyorshátú SUV-kialakításával és a Panoramic i-Cockpit vezetési élményével megtörte a formát, új mércét állít fel azzal, hogy szegmensében a legjobb elektromos hatótávot kínálja. A 230 LE/170 kW teljesítményű hajtás hatékonyságának és az új, 96,9 kWh hasznos kapacitású akkumulátornak köszönhetően az E-3008 Electric 230 Long Range akár 700 km-t is megtesz töltés nélkül (WLTP kombinált ciklus). A PEUGEOT E-3008 230 Long Range a töltési időt is javítja, akár 160 kW töltési teljesítményt biztosít, és mindössze 27 percre van szüksége a 20%-ról 80%-ra való feltöltéshez (150 km 10 perc alatt).
PEUGEOT E-5008 ELECTRIC 230 HOSSZÚ TARTÁS: EGYEDI AJÁNLAT Szegmensének legjobb hatékonyságával és új, 96,9 kWh-s akkumulátorával az új PEUGEOT E-5008 Electric 230 Long Range az egyetlen 100%-ban elektromos SUV, amely kivételes belső teret kínál. 7 utas befogadására alkalmas, és akár 668 km-es elektromos hatótávolságot biztosít. Ez egyedülálló ajánlatot tesz a piacon. A PEUGEOT E-5008 230 Long Range ugyanazokat a töltési időnövekedéseket hozza, mint az E-3008 Long Range – 160 kW töltési teljesítmény, 27 perc a töltés 20%-ról 80%-ra, vagy 150 km 10 perc alatt.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST
- 2024-11-18 - Az új Ford Courier: az űr kiskirálya felnőtt! (TESZT)
- 2024-11-17 - Az új Fiat Grande Panda: olasz báj pixelben
- 2024-11-14 - A Renault Master elnyerte a 2025-ös év furgonja díjat
- 2024-11-14 - Visszatekintés: amikor a Citroën a C4-gyel bátorodott
- 2024-11-13 - Visszatekintő: pályamódosítást az Opel Vectránál
- 2024-11-13 - Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: a legendás "kocka", mindössze 5 darabban gyártják
- 2024-11-12 - Így nézhet ki az E30 M3 a BMW új formanyelvén
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 - egy 50 éves legenda
- 2024-11-12 - Az új "AUDI" logó nélkül! Vége a négy gyűrűnek?
- 2024-11-11 - A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
- 2024-11-11 - Defekt: jobb javítás, mint új?
- 2024-11-11 - A Porsche Macan további változatai
- 2024-11-07 - Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
- 2024-11-07 - Az Euro 7 "megöli" a gázolajat és a benzint?
- 2024-11-07 - Retrospektív: Seat Altea – tökéletes formák?
- 2024-11-06 - 50 éves lett a Mercedes-Benz legendás 5 hengeres dízelje
- 2024-11-06 - A Citroën bemutatta a jövőbeli C5 Aircross előfutára
- 2024-11-06 - A Peugeot megfizethetőbbé teszi kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
- 2024-11-05 - A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
- 2024-11-05 - Az új Audi A5: a visszafogott elegancia remeke (VIDEO)
- 2024-11-04 - Az új Mercedes CLA a kínai Geely óriáscég egységét használja majd
- 2024-11-04 - A történelem legerősebb Abarthja most pályateszteken megy keresztül
- 2024-11-01 - A Volvo vezető-megértési rendszere – 2024 egyik legjobb találmánya
- 2024-11-01 - Visszatekintés: Ford Focus II – radikális változás 20 évvel ezelőtt
- 2024-10-30 - A Hyundai új korszakot nyit az autótervezésben a hétüléses elektromos SUV IONIQ 9-el
- 2024-10-30 - Az Audi bezárja brüsszeli gyárát
- 2024-10-29 - A Stellantis szilárdtest akkumulátorokat helyez egy elektromos Dodge Charger Daytona töltőbe
- 2024-10-29 - A Skoda a legerősebb Fabiát mutatta be limitált "rali" változatban
- 2024-10-28 - A Renault bemutatja az új CLIO-t és a ZOE-t a 10. évfordulós Renault Fest-en
- 2024-10-28 - Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!
- 2024-10-28 - A Tiguan kiszorította a Golfot az első helyről
- 2024-10-26 - A dízel reneszánsza a G-osztályban a korlátozott kiadású Past II Future-ban
- 2024-10-26 - A Toyota 5 milliomodik autójának gyártását ünnepelte az Egyesült Királyságban
- 2024-10-26 - A Jeep megrendelést adott az Avenger 4xe-re és az exkluzív The North Face Editionre
- 2024-10-25 - Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
- 2024-10-25 - M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
- 2024-10-25 - Így fog kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - A Volkswagen Jetta GLI 40. évfordulós kiadása: az amerikai GTI
- 2024-10-24 - Drift üzemmód és 270 km/h végsebesség az új Golf R-hez
- 2024-10-24 - Egy 10 éves autó Németországból 120.000 km-rel? Teljesen lehetséges!
- 2024-10-23 - A Hyundai a szélvédőt hatalmas kijelzővé varázsolja
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: a jövő klasszikusa – de már csillagászati áron
- 2024-10-22 - Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - A Dacia hivatalosan is bemutatta legnagyobb SUV-ját
- 2024-10-22 - Az Alfa Romeo Junior szinte egyszerre debütált Párizsban és Szófiában
- 2024-10-21 - Ez a legjobb ár-érték arányú Mercedes E 500?
- 2024-10-21 - 100 000 km a BMW M3-mal: elég megbízható hosszú távon? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
- 2024-10-20 - Az új Land Cruiser a 2024-es Szófiai Autószalonon debütált
- 2024-03-02 - Ablaktörlő lapát - Cserealkatrémk-e? Típusok és hogyan válasszunk?
- 2024-01-20 - Fékbetét - Alkalmazás, típusok, javítások és kérdések