A Jeep megrendelést adott az Avenger 4xe-re és az exkluzív The North Face Editionre
Megnyíltak a várva várt Jeep® Avenger 4xe és az exkluzív The North Face Edition európai rendelései. A Bosszúálló debütálása óta aratott hatalmas sikerére építve a Jeep sorozat legújabb kiegészítései demonstrálják a márka elkötelezettségét a páratlan szabadságérzet iránt. A modern kalandorok számára készült, a Jeep portfóliójának ez az új fejezete jelentős előrelépést jelent a márka villamosítási stratégiájában, miközben megtartja a Jeep legendás képességeit piese auto ro.
A modell sikerére építve a Jeep Avenger 4xe a B-SUV szegmens új etalonja lesz, amely exkluzív dizájnt, prémium teljesítményt kínál, és megtestesíti a Jeep gazdag összkerékhajtási örökségét. Az Avenger 4xe hamarosan bekerül a Jeep történetébe a két ikonikus módosítással – a Upland és az exkluzív The North Face Edition sorozattal. Ez a modell jelentős előrelépést jelent a Jeep legendás képességei terén. Mindkét változat innovatív hajtáslánccal van felszerelve, amely új mércét állít fel a könnyű dizájn és a vezetési élmény terén, zökkenőmentesen ötvözi a terepjáró teljesítményt a fenntartható mobilitással.
Az innovatív Jeep Avenger 4xe hajtáslánc zökkenőmentesen ötvözi a hibrid hatékonyságot az élvonalbeli AWD technológiával. Magát egy 48 V-os hibrid rendszer alkotja, amely egy erőteljes, 1,2 literes turbómotorral rendelkezik, amely 136 LE-t termel, és két 21 kW-os villanymotorral párosul elöl és hátul. Ez a konfiguráció összkerékhajtást biztosít, és hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltóval párosul, ami lehetővé teszi, hogy az autó teljesen elektromos üzemmódban működjön alacsony sebességnél Bec cu incendescenta far Narva.
Ez a beállítás csúcsteljesítményt nyújt, az Avenger 4xe maximális teljesítménye 136 LE. végsebessége pedig 194 km/h (10 km/h-val gyorsabb, mint az e-Hybrid változat). Mindössze 9,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. A 4xe hajtáslánc a legerősebb az Avenger hibrid sorozatból, 36 LE-t kínál. és 25 Nm-rel nagyobb nyomaték, mint az e-Hybrid FWD, ami gyorsabb gyorsulást és nagyobb végsebességet eredményez, miközben a CO2-kibocsátás csak kismértékben emelkedik. Az erőviszonyok és a környezetbarátság egyensúlya a Jeep fenntarthatóság iránti elkötelezettségének ismérve, lehetővé téve a vezetők számára, hogy lenyűgöző teljesítményt élvezzenek a környezeti felelősség feláldozása nélkül.
A nyers erőn túl az Avenger 4xe képességeit tovább erősíti kiváló terepes teljesítménye. Továbbfejlesztett terepszögekkel, extra 10 mm-es hasmagassággal és akár 400 mm-es gázolási mélységgel büszkélkedhet, így erősebb és mozgékonyabb, mint az elsőkerék-hajtású modell. A lehetőség
A négykerék-meghajtáshoz kiváló tapadást biztosít különféle terepen, így az Avenger 4xe készen áll minden kalandra.
A Jeep Avenger 4xe-t úgy tervezték, hogy könnyedén és magabiztosan hódítsa meg a terepek széles skáláját, köszönhetően komoly funkcióinak és fejlett technológiájának. A szabványos M+S abroncsok megbízható tapadást biztosítanak különféle időjárási körülmények között, míg az opcionális All Terrain 3PMSF abroncsok állnak rendelkezésre azok számára, akik nagyobb tapadást keresnek nagyobb kihívást jelentő felületeken.
Az Avenger 4xe optimalizált terepszögekkel büszkélkedhet, beleértve a 22°-os támadási szöget elöl, egy 21°-os rámpaszöget és egy 35°-os hátulsó szöget, valamint 210 mm-es szabadmagasságot. Ezek a tulajdonságok, valamint a vízen való áthaladás megnövekedett kapacitása ideálissá teszik a járművet a legdurvább terepen való felfedezésre kész kalandorok számára. Az Avenger 4xe erejének kulcsfontosságú összetevője a 22,7:1-es hátsó tengelyáttétel, amely kivételes nyomatékot biztosít a hátsó kerekeknek, így még meredek, kihívásokkal teli terepen is kivételes tapadást tesz lehetővé. Az autó akár 40%-os lejtőt is képes kezelni nehéz terepen, például kavicsos terepen, és akár 20%-os tapadást is fenntarthat, ha az első tengely tapadása csekély vagy egyáltalán nincs.
Az intelligens összkerékhajtási rendszerrel felszerelt Avenger 4xe gondoskodik arról, hogy a 4×4-es képességek szükség esetén azonnal elérhetőek legyenek. A kiválasztott vezetési módtól függően alacsony sebességnél (-30 és +30 km/h között) 50:50-es nyomatékelosztással mind a négy keréken állandó tapadást biztosít. Közepes sebességeknél (30-90 km/h) a hátsó tengely meghajtása csak szükség esetén kapcsol be, míg nagy sebességnél (90 km/h felett) a hátsó e-motor lekapcsol a tengelyről az üzemanyag-fogyasztás optimalizálása érdekében.
A Selec-Terrain rendszer lehetővé teszi a vezetők számára, hogy az adott vezetési körülményekhez szabott üzemmódok között váltsanak – Auto, csak szükség esetén biztosít négykerék-hajtást, kiegyensúlyozza a teljesítményt és akár 1 km-es elektromos meghajtást tesz lehetővé 30 km/h alatti elektromos járműben; Havazás, javítja a tapadást és a stabilitást, valamint biztosítja a biztonságot a téli utazás során; Sand & Mud, durva terepre, speciális áttételi arányokkal és kipörgésgátlóval a tapadás megőrzése érdekében; Sport, a 4xe rendszerben rejlő teljes potenciált kihasználva, beleértve a hátsó kerék forgatónyomatékát biztosító Eboost funkciót a gyorsabb gyorsulás érdekében.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST
- 2024-11-18 - Az új Ford Courier: az űr kiskirálya felnőtt! (TESZT)
- 2024-11-17 - Az új Fiat Grande Panda: olasz báj pixelben
- 2024-11-14 - 700 km futásteljesítmény az új elektromos Peugeot E-3008-hoz
- 2024-11-14 - A Renault Master elnyerte a 2025-ös év furgonja díjat
- 2024-11-14 - Visszatekintés: amikor a Citroën a C4-gyel bátorodott
- 2024-11-13 - Visszatekintő: pályamódosítást az Opel Vectránál
- 2024-11-13 - Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: a legendás "kocka", mindössze 5 darabban gyártják
- 2024-11-12 - Így nézhet ki az E30 M3 a BMW új formanyelvén
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 - egy 50 éves legenda
- 2024-11-12 - Az új "AUDI" logó nélkül! Vége a négy gyűrűnek?
- 2024-11-11 - A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
- 2024-11-11 - Defekt: jobb javítás, mint új?
- 2024-11-11 - A Porsche Macan további változatai
- 2024-11-07 - Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
- 2024-11-07 - Az Euro 7 "megöli" a gázolajat és a benzint?
- 2024-11-07 - Retrospektív: Seat Altea – tökéletes formák?
- 2024-11-06 - 50 éves lett a Mercedes-Benz legendás 5 hengeres dízelje
- 2024-11-06 - A Citroën bemutatta a jövőbeli C5 Aircross előfutára
- 2024-11-06 - A Peugeot megfizethetőbbé teszi kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
- 2024-11-05 - A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
- 2024-11-05 - Az új Audi A5: a visszafogott elegancia remeke (VIDEO)
- 2024-11-04 - Az új Mercedes CLA a kínai Geely óriáscég egységét használja majd
- 2024-11-04 - A történelem legerősebb Abarthja most pályateszteken megy keresztül
- 2024-11-01 - A Volvo vezető-megértési rendszere – 2024 egyik legjobb találmánya
- 2024-11-01 - Visszatekintés: Ford Focus II – radikális változás 20 évvel ezelőtt
- 2024-10-30 - A Hyundai új korszakot nyit az autótervezésben a hétüléses elektromos SUV IONIQ 9-el
- 2024-10-30 - Az Audi bezárja brüsszeli gyárát
- 2024-10-29 - A Stellantis szilárdtest akkumulátorokat helyez egy elektromos Dodge Charger Daytona töltőbe
- 2024-10-29 - A Skoda a legerősebb Fabiát mutatta be limitált "rali" változatban
- 2024-10-28 - A Renault bemutatja az új CLIO-t és a ZOE-t a 10. évfordulós Renault Fest-en
- 2024-10-28 - Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!
- 2024-10-28 - A Tiguan kiszorította a Golfot az első helyről
- 2024-10-26 - A dízel reneszánsza a G-osztályban a korlátozott kiadású Past II Future-ban
- 2024-10-26 - A Toyota 5 milliomodik autójának gyártását ünnepelte az Egyesült Királyságban
- 2024-10-25 - Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
- 2024-10-25 - M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
- 2024-10-25 - Így fog kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - A Volkswagen Jetta GLI 40. évfordulós kiadása: az amerikai GTI
- 2024-10-24 - Drift üzemmód és 270 km/h végsebesség az új Golf R-hez
- 2024-10-24 - Egy 10 éves autó Németországból 120.000 km-rel? Teljesen lehetséges!
- 2024-10-23 - A Hyundai a szélvédőt hatalmas kijelzővé varázsolja
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: a jövő klasszikusa – de már csillagászati áron
- 2024-10-22 - Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - A Dacia hivatalosan is bemutatta legnagyobb SUV-ját
- 2024-10-22 - Az Alfa Romeo Junior szinte egyszerre debütált Párizsban és Szófiában
- 2024-10-21 - Ez a legjobb ár-érték arányú Mercedes E 500?
- 2024-10-21 - 100 000 km a BMW M3-mal: elég megbízható hosszú távon? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
- 2024-10-20 - Az új Land Cruiser a 2024-es Szófiai Autószalonon debütált
- 2024-03-02 - Ablaktörlő lapát - Cserealkatrémk-e? Típusok és hogyan válasszunk?
- 2024-01-20 - Fékbetét - Alkalmazás, típusok, javítások és kérdések