Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!

ÍGY MÉG SOHA VOLT: Northern Arc mód a Golf GTI-ben! A Clubsport S alapfelszereltsége. Így kell lennie, mert ez lesz az eddigi leggyorsabb sorozatgyártású Golf. Ennek érdekében a VW a gyűjtőmodell 400 példányos limitjét a lényegesre csökkentette. Csak az erőből sosem lehet elég - az S kétliteres motorján 310 LE, a maximális nyomaték pedig 380 Nm. Overboost? Nem, a teljes teljesítmény mindig elérhető! A jubileumi Golf további kiegészítései: elsőkerék-hajtás, kézi 6-fokozatú váltó és teljesen korszerűsített felfüggesztés. Hátsó ülés? Kiesik! Klíma? Csak kérésre elérhető magazine de piese auto.

Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!

A GTI Clubsport S versenypályán szeretne játszani. A Nürburgring északi ívén az optimalizált felfüggesztés mindenekelőtt lenyűgöző. Legalábbis ez a benyomás a sofőr melletti utasülésről. Benjamin Leuchter versenyző a pálya teljes szélességét használja, felmászik a "szegélykövekre", és addig nyomja a gázt, amíg csak lehetséges. Nincs elmozdulás, nincs "törés" a lengéscsillapítókon. Ez az új első segédváznak (acél helyett alumíniumból), a megváltozott konvergenciának és az első tengely átdolgozott kinematikájának köszönhető. És milyen hatással van a soros mód a Nürburgring északi ívére? Lehetővé teszi a vezetési profil egyéni beállítását. Vele minden paraméter Race-re van állítva, csak a felfüggesztés (a DDC alapfelszereltség) van komfort módban. Az előny: a hullámok a járdán, és nincsenek ilyen hullámok az északi íven - egyszerűen kiszűrik őket. Vizuálisan a legerősebb Golf GTI nem úgy néz ki, mint egy huligán. 290 LE-vel különbözik a Clubsporttól. csak néhány részletre. A legjellemzőbb a hátoldali felirat.

Az új modell csak 3 ajtós kivitelben kapható. De a gyerekeknek amúgy is otthon kell maradniuk, mert hiányzik a súlykímélő hátsó ülés – az S pedig nagyjából 30 kg-mal könnyebb, mint a normál Clubsport. De miért hozta létre a VW a Clubsport S-t? Természetesen - a kerek évforduló miatt. De a rivális Honda Civic Type R miatt is. 7:50.63 percet vesz igénybe a sarkkör megkerülése, az új Super GTI-nek 7:49.21 percre van szüksége. Az megkapta a motorozás jogát az északi íven. És meglepődtünk: a tapadás elvesztése? Ilyen nincs! Ehhez hozzájárul az első tengely Michelin Pilot Sport Cup 2 semi-slickje is. Alulkormányzottság csak nagyon nehéz jobb lábbal fordul elő, az új Super Golf-al az amatőrök is elég jó időket érhetnek el. Ám bukórudat és 6 pontos biztonsági öveket csak a rekordkörökre szereltek fel, a szériamodell nem lesz ilyen felszerelt Suport motor Vaico.

Műszaki adatok:

VW Golf GTI Clubsport S

Motor 4 hengeres, turbó, első keresztirányú • lökettérfogat 1984 cc • Teljesítmény 228 kW (310 LE) • Max. forgatónyomaték 380 Nm 1700 ford./percnél • Végsebesség 250 km/h • 0–100 km/h 5,8 mp alatt • Elsőkerék-hajtás/6fokozatú váltó • Tartálytérfogat 50 l • L/Sz/Ma 4268/1799/ 1442 mm • Csomagtartó űrtartalma 1270 l (vagy több, mivel nincs hátsó ülés) • Saját tömeg 1360 kg • Fogyasztás EU-Mix 7,4 l А98Н/100 km • CO2 kibocsátás 172 g/km • Ár kb.
80 000 BGN

Következtetés:
IGEN GYORS! De a Clubsport S is gyűjtői modell, 400 példányra korlátozva. Drágább, mint a Clubsport 290 LE-vel. körülbelül 7000 BGN-rel – de sokkal pontosabb!

Autóalkatrészek AutoPower
Autóalkatrészek AutoPower

A GTI Clubsport S versenypályán szeretne játszani

Az új modell csak 3 ajtós kivitelben kapható