Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!
ÍGY MÉG SOHA VOLT: Northern Arc mód a Golf GTI-ben! A Clubsport S alapfelszereltsége. Így kell lennie, mert ez lesz az eddigi leggyorsabb sorozatgyártású Golf. Ennek érdekében a VW a gyűjtőmodell 400 példányos limitjét a lényegesre csökkentette. Csak az erőből sosem lehet elég - az S kétliteres motorján 310 LE, a maximális nyomaték pedig 380 Nm. Overboost? Nem, a teljes teljesítmény mindig elérhető! A jubileumi Golf további kiegészítései: elsőkerék-hajtás, kézi 6-fokozatú váltó és teljesen korszerűsített felfüggesztés. Hátsó ülés? Kiesik! Klíma? Csak kérésre elérhető magazine de piese auto.
A GTI Clubsport S versenypályán szeretne játszani. A Nürburgring északi ívén az optimalizált felfüggesztés mindenekelőtt lenyűgöző. Legalábbis ez a benyomás a sofőr melletti utasülésről. Benjamin Leuchter versenyző a pálya teljes szélességét használja, felmászik a "szegélykövekre", és addig nyomja a gázt, amíg csak lehetséges. Nincs elmozdulás, nincs "törés" a lengéscsillapítókon. Ez az új első segédváznak (acél helyett alumíniumból), a megváltozott konvergenciának és az első tengely átdolgozott kinematikájának köszönhető. És milyen hatással van a soros mód a Nürburgring északi ívére? Lehetővé teszi a vezetési profil egyéni beállítását. Vele minden paraméter Race-re van állítva, csak a felfüggesztés (a DDC alapfelszereltség) van komfort módban. Az előny: a hullámok a járdán, és nincsenek ilyen hullámok az északi íven - egyszerűen kiszűrik őket. Vizuálisan a legerősebb Golf GTI nem úgy néz ki, mint egy huligán. 290 LE-vel különbözik a Clubsporttól. csak néhány részletre. A legjellemzőbb a hátoldali felirat.
Az új modell csak 3 ajtós kivitelben kapható. De a gyerekeknek amúgy is otthon kell maradniuk, mert hiányzik a súlykímélő hátsó ülés – az S pedig nagyjából 30 kg-mal könnyebb, mint a normál Clubsport. De miért hozta létre a VW a Clubsport S-t? Természetesen - a kerek évforduló miatt. De a rivális Honda Civic Type R miatt is. 7:50.63 percet vesz igénybe a sarkkör megkerülése, az új Super GTI-nek 7:49.21 percre van szüksége. Az megkapta a motorozás jogát az északi íven. És meglepődtünk: a tapadás elvesztése? Ilyen nincs! Ehhez hozzájárul az első tengely Michelin Pilot Sport Cup 2 semi-slickje is. Alulkormányzottság csak nagyon nehéz jobb lábbal fordul elő, az új Super Golf-al az amatőrök is elég jó időket érhetnek el. Ám bukórudat és 6 pontos biztonsági öveket csak a rekordkörökre szereltek fel, a szériamodell nem lesz ilyen felszerelt Suport motor Vaico.
Műszaki adatok:
VW Golf GTI Clubsport S
Motor 4 hengeres, turbó, első keresztirányú • lökettérfogat 1984 cc • Teljesítmény 228 kW (310 LE) • Max. forgatónyomaték 380 Nm 1700 ford./percnél • Végsebesség 250 km/h • 0–100 km/h 5,8 mp alatt • Elsőkerék-hajtás/6fokozatú váltó • Tartálytérfogat 50 l • L/Sz/Ma 4268/1799/ 1442 mm • Csomagtartó űrtartalma 1270 l (vagy több, mivel nincs hátsó ülés) • Saját tömeg 1360 kg • Fogyasztás EU-Mix 7,4 l А98Н/100 km • CO2 kibocsátás 172 g/km • Ár kb.
80 000 BGN
Következtetés:
IGEN GYORS! De a Clubsport S is gyűjtői modell, 400 példányra korlátozva. Drágább, mint a Clubsport 290 LE-vel. körülbelül 7000 BGN-rel – de sokkal pontosabb!
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST
- 2024-11-18 - Az új Ford Courier: az űr kiskirálya felnőtt! (TESZT)
- 2024-11-17 - Az új Fiat Grande Panda: olasz báj pixelben
- 2024-11-14 - 700 km futásteljesítmény az új elektromos Peugeot E-3008-hoz
- 2024-11-14 - A Renault Master elnyerte a 2025-ös év furgonja díjat
- 2024-11-14 - Visszatekintés: amikor a Citroën a C4-gyel bátorodott
- 2024-11-13 - Visszatekintő: pályamódosítást az Opel Vectránál
- 2024-11-13 - Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: a legendás "kocka", mindössze 5 darabban gyártják
- 2024-11-12 - Így nézhet ki az E30 M3 a BMW új formanyelvén
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 - egy 50 éves legenda
- 2024-11-12 - Az új "AUDI" logó nélkül! Vége a négy gyűrűnek?
- 2024-11-11 - A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
- 2024-11-11 - Defekt: jobb javítás, mint új?
- 2024-11-11 - A Porsche Macan további változatai
- 2024-11-07 - Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
- 2024-11-07 - Az Euro 7 "megöli" a gázolajat és a benzint?
- 2024-11-07 - Retrospektív: Seat Altea – tökéletes formák?
- 2024-11-06 - 50 éves lett a Mercedes-Benz legendás 5 hengeres dízelje
- 2024-11-06 - A Citroën bemutatta a jövőbeli C5 Aircross előfutára
- 2024-11-06 - A Peugeot megfizethetőbbé teszi kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
- 2024-11-05 - A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
- 2024-11-05 - Az új Audi A5: a visszafogott elegancia remeke (VIDEO)
- 2024-11-04 - Az új Mercedes CLA a kínai Geely óriáscég egységét használja majd
- 2024-11-04 - A történelem legerősebb Abarthja most pályateszteken megy keresztül
- 2024-11-01 - A Volvo vezető-megértési rendszere – 2024 egyik legjobb találmánya
- 2024-11-01 - Visszatekintés: Ford Focus II – radikális változás 20 évvel ezelőtt
- 2024-10-30 - A Hyundai új korszakot nyit az autótervezésben a hétüléses elektromos SUV IONIQ 9-el
- 2024-10-30 - Az Audi bezárja brüsszeli gyárát
- 2024-10-29 - A Stellantis szilárdtest akkumulátorokat helyez egy elektromos Dodge Charger Daytona töltőbe
- 2024-10-29 - A Skoda a legerősebb Fabiát mutatta be limitált "rali" változatban
- 2024-10-28 - A Renault bemutatja az új CLIO-t és a ZOE-t a 10. évfordulós Renault Fest-en
- 2024-10-28 - A Tiguan kiszorította a Golfot az első helyről
- 2024-10-26 - A dízel reneszánsza a G-osztályban a korlátozott kiadású Past II Future-ban
- 2024-10-26 - A Toyota 5 milliomodik autójának gyártását ünnepelte az Egyesült Királyságban
- 2024-10-26 - A Jeep megrendelést adott az Avenger 4xe-re és az exkluzív The North Face Editionre
- 2024-10-25 - Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
- 2024-10-25 - M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
- 2024-10-25 - Így fog kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - A Volkswagen Jetta GLI 40. évfordulós kiadása: az amerikai GTI
- 2024-10-24 - Drift üzemmód és 270 km/h végsebesség az új Golf R-hez
- 2024-10-24 - Egy 10 éves autó Németországból 120.000 km-rel? Teljesen lehetséges!
- 2024-10-23 - A Hyundai a szélvédőt hatalmas kijelzővé varázsolja
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: a jövő klasszikusa – de már csillagászati áron
- 2024-10-22 - Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - A Dacia hivatalosan is bemutatta legnagyobb SUV-ját
- 2024-10-22 - Az Alfa Romeo Junior szinte egyszerre debütált Párizsban és Szófiában
- 2024-10-21 - Ez a legjobb ár-érték arányú Mercedes E 500?
- 2024-10-21 - 100 000 km a BMW M3-mal: elég megbízható hosszú távon? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
- 2024-10-20 - Az új Land Cruiser a 2024-es Szófiai Autószalonon debütált
- 2024-03-02 - Ablaktörlő lapát - Cserealkatrémk-e? Típusok és hogyan válasszunk?
- 2024-01-20 - Fékbetét - Alkalmazás, típusok, javítások és kérdések