A Peugeot megfizethetőbbé teszi kulcsmodelljeit
Az új „Style” felszereltségi szinttel a PEUGEOT négy zászlóshajó modelljét még megfizethetőbbé teszi. Az elektromos hajtású, hibrid vagy belső égésű motorral szerelt változatokban a PEUGEOT 208, 2008, 308 és 308 SW Style jól felszerelt, és minden PEUGEOT vezetési élményt nyújt Bieleta directie cap de bara Monroe.
ALLURE: Elegáns dizájn és teljes felszereltség.
ÉRZELEM: A PEUGEOT vezetésének öröme, amely a lehető legtöbb ember számára elérhető.
TÖKÉLETESSÉG: A Style változat négy PEUGEOT bestsellerhez érhető el.
Azzal a szándékkal, hogy továbbra is a lehető legtöbb ember számára elérhető mobilitási megoldásokat kínálja, különösen az elektromos megoldásokat, a PEUGEOT bemutatja négy legsikeresebb európai modelljének Style változatát.
PEUGEOT 208 STÍLUS
A PEUGEOT bestseller Style változatban kapható három hajtással: 100 LE. benzines 6 sebességes manuális váltóval, 100 LE. hibrid automata e-DCS6 sebességváltóval és 136 LE-vel. elektromos hajtással.
A PEUGEOT 208 Style dizájn tekintetében kitűnik LED-es fényszóróival, elöl 3 karmos LED-es nappali menetfényekkel, jellegzetes hátsó lámpáival, 3 vízszintes LED-elemmel, „Style” emblémáival a hátsó oldalfalon és speciális üléskárpitjaival. Renzo szürke szövet Orange Sunrise öltésekkel.
A PEUGEOT 208 Style teljes alapfelszereltségi csomaggal érkezik: hátramenet asszisztens, légkondicionáló, elektromos első és hátsó ablakok, elektromos szervokormány, elektromosan állítható és fűthető külső tükrök, multimédiás rendszer 10”-es központi érintőképernyővel, DAB rádió, Bluetooth, vezeték nélküli Tükörképernyő az Apple CarPlay/Android Auto és még sok más számára.
A PEUGEOT E-208 Style emellett rendelhető automata klímával, automatikus első ablaktörlővel, magas, kartámaszos középkonzollal és elektromos kézifékkel.
Árak áfával:
• PEUGEOT 208 Style 100 LE BVM6: 37 883 BGN (2 636 BGN-al kevesebb, mint az Allure)
• PEUGEOT 208 Style Hybrid 100 LE e-DCS6: 44 052 BGN (2 636 BGN-al kevesebb, mint az Allure)
• PEUGEOT E-208 Style 136 LE: 68 083 BGN (2 495 BGN-vel kevesebb, mint az Allure)
PEUGEOT 2008 STÍLUS
Az összes PEUGEOT kompakt SUV-hajtás Style változatban is elérhető: 100 LE. benzines 6 sebességes mechanikus sebességváltóval, 136 LE. hibrid automata e-DCS6 váltóval, 136 LE és 156 LE elektromos hajtással.
A PEUGEOT 2008 Style dizájnját LED-es fényszórók LED-es nappali lámpákkal, elöl karmos LED-es nappali lámpákkal, 3 karmos LED-es hátsó lámpák, „Style” emblémák az első sárvédők tetején, valamint egyedi Renzo szürke szövetből készült üléskárpitozás jellemzi. Orange Sunrise varrás.
A PEUGEOT 2008 Style teljes felszereltségi csomaggal érkezik: hátramenet asszisztens, egyzónás automata klíma, elektromos első és hátsó ablakok, elektromos szervokormány, elektromosan állítható és fűthető külső tükrök, multimédiás rendszer 10 hüvelykes központi érintőképernyővel, DAB rádió, Bluetooth, vezeték nélküli Mirror Screen Apple CarPlay/Android Auto és még sok más számára.
A PEUGEOT E-2008 Style emellett magas középkonzollal, kartámaszsal és elektromos kézifékkel rendelkezik.
Árak áfával:
• PEUGEOT 2008 Style 100 LE BVM6: 47 181 BGN (4 456 BGN-vel kevesebb, mint az Allure)
• PEUGEOT 2008 Style Hybrid 136 LE e-DCS6: 56 312 BGN (4660 BGN-al kevesebb, mint az Allure)
• PEUGEOT E-2008 Style 136 LE: 77 863 BGN (3230 BGN-al kevesebb, mint az Allure)
• PEUGEOT E-2008 Style 156 LE: 81 715 BGN (3230 BGN-al kevesebb az Allure-hoz képest)
PEUGEOT 308 STYLE és 308 SW STYLE
A C-szegmensben felismerhető és jellegzetes PEUGEOT 308 és 308 SW Style változatban kapható: 136 LE. hibrid automata váltóval e-DCS6, dízel 130 LE. BlueHDi 8 sebességes automata sebességváltóval (EAT8) és 156 lóerővel. - teljesen elektromos.
A PEUGEOT 308 és 308 SW Style az első sárvédőkön található "Style" emblémáikkal, a 16 hüvelykes Auckland könnyűfém keréktárcsákkal, valamint a szürke Renzo szövettel, Baladin mintás szövettel és Orange Sunrise varrással ellátott, különleges három anyagú üléskárpittal tűnik ki.
A PEUGEOT 308 és 308 SW Style átfogó alapfelszereltségi csomaggal érkezik: hátramenet asszisztens, első LED-es fényszórók, kétzónás automata klíma, elektromos első és hátsó ablakok, elektromos szervokormány, elektromosan állítható, fűthető és lehajtható külső tükrök, multimédiás rendszer 10” központi érintőképernyő, DAB rádió, Bluetooth, vezeték nélküli Mirror Screen Apple CarPlay/Android Auto stb.
A PEUGEOT E-308 Style és E-308 SW Style emellett 18 colos könnyűfém keréktárcsákat is kapott.
Árak áfával:
• PEUGEOT 308 Style Hybrid 136 LE e-DCS6: 59 713 BGN (2 848 BGN-al kevesebb, mint az Allure)
• PEUGEOT 308 Style BlueHDi 130 LE EAT8: 60 158 BGN (2848 BGN-vel kevesebb, mint az Allure)
• PEUGEOT E-308 Style 156 LE: 86 559 BGN (2788 BGN-al kevesebb, mint az Allure)
Mint minden PEUGEOT 100%-ban elektromos modell, az E-208, E-2008, E-308 és E-308 SW in Style változata is 8 év/160 000 km akkumulátorgarancia jár.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST
- 2024-11-18 - Az új Ford Courier: az űr kiskirálya felnőtt! (TESZT)
- 2024-11-17 - Az új Fiat Grande Panda: olasz báj pixelben
- 2024-11-14 - 700 km futásteljesítmény az új elektromos Peugeot E-3008-hoz
- 2024-11-14 - A Renault Master elnyerte a 2025-ös év furgonja díjat
- 2024-11-14 - Visszatekintés: amikor a Citroën a C4-gyel bátorodott
- 2024-11-13 - Visszatekintő: pályamódosítást az Opel Vectránál
- 2024-11-13 - Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: a legendás "kocka", mindössze 5 darabban gyártják
- 2024-11-12 - Így nézhet ki az E30 M3 a BMW új formanyelvén
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 - egy 50 éves legenda
- 2024-11-12 - Az új "AUDI" logó nélkül! Vége a négy gyűrűnek?
- 2024-11-11 - A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
- 2024-11-11 - Defekt: jobb javítás, mint új?
- 2024-11-11 - A Porsche Macan további változatai
- 2024-11-07 - Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
- 2024-11-07 - Az Euro 7 "megöli" a gázolajat és a benzint?
- 2024-11-07 - Retrospektív: Seat Altea – tökéletes formák?
- 2024-11-06 - 50 éves lett a Mercedes-Benz legendás 5 hengeres dízelje
- 2024-11-06 - A Citroën bemutatta a jövőbeli C5 Aircross előfutára
- 2024-11-05 - Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
- 2024-11-05 - A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
- 2024-11-05 - Az új Audi A5: a visszafogott elegancia remeke (VIDEO)
- 2024-11-04 - Az új Mercedes CLA a kínai Geely óriáscég egységét használja majd
- 2024-11-04 - A történelem legerősebb Abarthja most pályateszteken megy keresztül
- 2024-11-01 - A Volvo vezető-megértési rendszere – 2024 egyik legjobb találmánya
- 2024-11-01 - Visszatekintés: Ford Focus II – radikális változás 20 évvel ezelőtt
- 2024-10-30 - A Hyundai új korszakot nyit az autótervezésben a hétüléses elektromos SUV IONIQ 9-el
- 2024-10-30 - Az Audi bezárja brüsszeli gyárát
- 2024-10-29 - A Stellantis szilárdtest akkumulátorokat helyez egy elektromos Dodge Charger Daytona töltőbe
- 2024-10-29 - A Skoda a legerősebb Fabiát mutatta be limitált "rali" változatban
- 2024-10-28 - A Renault bemutatja az új CLIO-t és a ZOE-t a 10. évfordulós Renault Fest-en
- 2024-10-28 - Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!
- 2024-10-28 - A Tiguan kiszorította a Golfot az első helyről
- 2024-10-26 - A dízel reneszánsza a G-osztályban a korlátozott kiadású Past II Future-ban
- 2024-10-26 - A Toyota 5 milliomodik autójának gyártását ünnepelte az Egyesült Királyságban
- 2024-10-26 - A Jeep megrendelést adott az Avenger 4xe-re és az exkluzív The North Face Editionre
- 2024-10-25 - Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
- 2024-10-25 - M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
- 2024-10-25 - Így fog kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - A Volkswagen Jetta GLI 40. évfordulós kiadása: az amerikai GTI
- 2024-10-24 - Drift üzemmód és 270 km/h végsebesség az új Golf R-hez
- 2024-10-24 - Egy 10 éves autó Németországból 120.000 km-rel? Teljesen lehetséges!
- 2024-10-23 - A Hyundai a szélvédőt hatalmas kijelzővé varázsolja
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: a jövő klasszikusa – de már csillagászati áron
- 2024-10-22 - Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - A Dacia hivatalosan is bemutatta legnagyobb SUV-ját
- 2024-10-22 - Az Alfa Romeo Junior szinte egyszerre debütált Párizsban és Szófiában
- 2024-10-21 - Ez a legjobb ár-érték arányú Mercedes E 500?
- 2024-10-21 - 100 000 km a BMW M3-mal: elég megbízható hosszú távon? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
- 2024-10-20 - Az új Land Cruiser a 2024-es Szófiai Autószalonon debütált
- 2024-03-02 - Ablaktörlő lapát - Cserealkatrémk-e? Típusok és hogyan válasszunk?
- 2024-01-20 - Fékbetét - Alkalmazás, típusok, javítások és kérdések