Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból

A Seat Alhambra (7N) második generációja rengeteg helyet kínál, és bevált VW technológiát használ. Megmondjuk, hogyan működik használta piesaauto ro.

Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból

JÓ RECEPTEK öröklődnek a családban. Ennek legjobb bizonyítéka a 2010 őszén piacra dobott Seat Alhambra, amelyet 2022-ig gyártottak a portugál palmelai gyárban. A kitűzőket leszámítva megegyezik a 2010-es Sharannal. A kétgyermekes nagycsaládosok számára pedig használtautó-vagyon is lehet a modell.

AZ Ő

Az Alhambra a családokat vonzza. A 4,85 méter hosszú furgon felülmúlja a SUV trendet, és egy kis középkategóriás kombi és egy VW busz közötti résbe parkol. Azonban nemcsak a hatalmas tér meggyőző, hanem a funkcionalitás is: üzleti belső tér opcionális, teljesen lehajtható harmadik üléssorral és két tolóajtóval – sajnos manapság meglehetősen ritka. Ezért a Seat Alhambra karbantartott állapotban még jelentős futásteljesítmény mellett sem olcsó. Négy éves tesztautónk az ABC Automobile Andreas Klecha-tól Neu Wulmsdorfban (Hamburg mellett) közel 90 000 BGN-be került.

EZ JELENTI

A 2016-os jelentős arculatváltásnak köszönhetően az Alhambra eléggé megérett élete második felére. Bőkezűen összeállított tesztautónkban kamerarendszer segíti a mindennapokat, a közlekedési táblafelismerő rendszer mellett sávtartó asszisztens és tolatókamera is található a fedélzeten. Hol jelenik meg a futásteljesítmény? A kavicsokból származó dudorok kivételével nincs más látható használat nyoma. A tesztautóban az ülések még kellemesen szűkek, a szöveteken és a bőrkárpitokon nem látszik a kopás nyoma. Az autó szerkezeti avulása a részletekben is meglátszik: a tompított fényszórók az időközben elavult halogéntechnológiára támaszkodnak. A hagyományosan berendezett, érintőképernyős infotainment rendszerrel ellátott pilótafülke a VW konszerntől származik, és működőképes, de már nem korszerű.

ÍGY VEZETIK EZT

Az általunk tesztelt 2.0 TDI (Euro 6) motort az új EA288 motorcsalád mellett mutattuk be 2015 nyarának végén, amely a hasonló teljesítményű, de dízelbotrányokkal sújtott Euro 5 TDI-t (EA189) váltja fel. A TDI kínálata 115-től 184 LE-ig terjed. 150 LE-s motorral. magabiztosan és gazdaságosan fog mozogni. Szintén frissítve 2015 közepén.

Az 1.4-TSI benzines egységek nem olyan magabiztosak az arculatváltás előtt, és problémás a vezérműláncuk. Sportos és gazdaságos a 2.0 TSI (EA888). Hajlamos a magas olajfogyasztás és a megnyúlt vezérműláncok okozta problémákra. Az erősebb dízel változatokhoz opcionálisan rendelhető a 4Drive kettős hajtás Haldex kuplunggal, valamint elektromos vonóhorog 2,2 t (750 kg fék nélkül) vontatott teherig.

EZ DÖGEKET KEZELT

A Seat két év garanciát ad új autókra (öt évre meghosszabbítható), három év fényezési garanciát és tizenkét éves korróziós garanciát. Komoly probléma a kopó felfüggesztés, de alkatrészei olcsón javíthatók. A tolóajtók meghajtása és a hátsó burkolat megsérülhet - leggyakrabban az érzékelők problémásak. Az opcionális DSG váltó karbantartást igényel, a hibák költségesek! A hosszú futásteljesítményű TDI-motoroknál gyakran korom van az EGR-szelepeken, turbinaproblémák és elkoptak a befecskendezők Termostat Mahle.

Tovább a következő oldalra

Autóalkatrészek AutoPower
Autóalkatrészek AutoPower

JÓ RECEPTEK öröklődnek a családban

AZ Ő