A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
A Volkswagen Commercial Vehicles bemutatta a Multivan és a California villamosított változatait egy új, progresszív plug-in hibrid hajtásrendszerrel, kétkerék-hajtással. A rendkívül hatékony rendszer egyesíti a teljesen elektromos meghajtással való mozgás képességét, a nagy autonóm hatótávolsággal és a különböző útfelületeken a maximális tapadást. A hálózatról tölthető hibrid hajtás rendszerteljesítménye 180 kW (245 LE), és a hibrid rendszer magában foglalja az új csúcstechnológiás, négyhengeres 1.5 TSI evo2 motort, az első tengelyen lévő villanymotort és egy második, elektromos vontatóegységet. a kerekek a hátsó tengelyen. A két villanymotort egy új, 19,7 kWh energiakapacitású lítium-ion akkumulátor hajtja, ami a Multivan esetében akár 95 kilométeres, a California esetében pedig akár 91 kilométeres, teljesen elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Az új Multivan eHybrid 4MOTION és California eHybrid 4MOTION 2025-ben lesz rendelhető Bulgáriában Kit ambreiaj Sachs pret.
A második generációs plug-in hibrid hajtásrendszer gyakorlatilag elektromos járművé varázsolja az ikonikus Multivant és az ikonikus California lakóautót a legtöbb napi feladathoz és utazáshoz. Ugyanakkor, és amikor hosszabb távolságokra van szükség, a rendkívül hatékony és gazdaságos hajtásrendszer lenyűgözi a tartály és az akkumulátor egyetlen feltöltésével elérhető hosszú kombinált hatótávval.
A Multivan és a California hálózatról tölthető hibrid hajtásrendszere teljesen új fejlesztés, és a második generációs eHybridet képviseli. Az új Multivan eHybrid 4MOTION és California eHybrid 4MOTION modellekben csúcstechnológiás benzinmotort használnak turbófeltöltő rendszerrel és 1.5 TSI evo2 jelöléssel. A négyhengeres egység maximális teljesítménye 130 kW (177 LE), és számos csúcstechnológiás funkcióval rendelkezik, mint például a VTG (változó turbina geometriájú) turbófeltöltő, a rendkívül hatékony, 350 bar nyomású, nagynyomású üzemanyag-befecskendező rendszer. mint és a nem kevésbé hatékony TSI-evo üzemanyag-eljárással. Ezzel biztosítható a motor magas szintű energiahatékonysága, amely az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás jelentős csökkentéséhez szükséges. Az erős és gazdaságos benzinmotor egy 85 kW-os (115 LE) teljesítményű villanymotorral párosul, amely a konnektorról tölthető hibrid egységbe, valamint az első tengelyen található duplakuplungos sebességváltóval (DSG) van beépítve.
A DQ400e evo gyári jelzésű DSG sebességváltót kifejezetten a plug-in hibrid hajtásrendszer részeként való használatra tervezték és továbbfejlesztették. A Volkswagen Vans mérnökeinek különleges erőfeszítései lehetővé teszik a hibrid hajtás új, még hatékonyabb irányítási stratégiájának megvalósítását. Az új hajtás összetételének harmadik fő műszaki modulja a hátsó tengelyen torziós gerendával ellátott vontató villanymotor. Az elektromos egység 100 kW (136 LE) teljesítménnyel rendelkezik, és az első tengelyen lévő villanymotorhoz hasonlóan állandó mágnesekkel ellátott szinkron villanymotor. Az 1,5 TSI evo2 motor és elektromos hajtásegységek kombinált rendszernyomatéka 350 Nm, a hibrid rendszer maximális teljesítménye pedig az indulás pillanatától elérhető.
A plug-in hibrid hajtás másik kulcseleme az új nagyfeszültségű akkumulátor. 19,7 kWh kapacitásával csaknem kétszer annyi nettó energiatartalmat kínál, mint az előző, elsőkerék-hajtású Multivan eHybridben használt akkumulátor.
A Multivan és California új, kettős meghajtású plug-in hibrid hajtásrendszere az első a maga nemében a Volkswagen-csoportban, és első ízben ötvözi az eHybrid rendszer legújabb generációját, amely a keresztirányú motorral szerelt modellek moduláris felépítési platformján alapul. (MQB) kiegészítő, teljesen elektromos hátsó tengely hajtással. A Multivan és a California eHybrid 4MOTION indítása és hajtása mindig teljesen elektromos hajtáson történik - mindaddig, amíg a külső hőmérséklet nem alacsonyabb mínusz 28 Celsius-foknál. 65 km/h-s sebességig a hátsó villanymotor mindig bekapcsol, hogy biztosítsa a négykerék-hajtású „indítási asszisztenst”. Természetesen a hátsó tengely elektromos hajtása a tároló akkumulátor töltöttségének lemerülése esetén is rendelkezésre áll - a hátsó tengely vontatóvillamos motorjának meghajtásához szükséges áramot automatikusan a TSI motor és az első villanymotor állítja elő, ami generátorként működik. Az energiahatékonyság növelése, valamint a fogyasztás és károsanyag-kibocsátás csökkentése érdekében normál vezetési körülmények között, megfelelő tapadás mellett a hátsó tengely villanymotorja egy speciális, elektronikusan vezérelt mechanizmussal automatikusan leválasztható a hibrid rendszer vezérléséről.
Az új Multivan és California eHybrid 4MOTION akár 130 km/órás sebességgel, teljesen elektromos vontatással haladhat. Hibrid üzemmód használata esetén az új modellek maximális sebessége 200 km/óra.
Mind a Multivan eHybrid 4MOTION, mind a California eHybrid 4MOTION egy teljesen elektromos fix klímarendszert kínál, amellyel kényelmesen hűthető, szellőztethető és felfűthető a kisteherautó és a lakóautó belseje. Ugyanakkor a klímarendszer a nagyfeszültségű akkumulátorból és a töltés során külső áramforrásból is képes áramot venni, így az indulás előtt kellemes belső hőmérsékletet biztosít az utastérben.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST
- 2024-11-18 - Az új Ford Courier: az űr kiskirálya felnőtt! (TESZT)
- 2024-11-17 - Az új Fiat Grande Panda: olasz báj pixelben
- 2024-11-14 - 700 km futásteljesítmény az új elektromos Peugeot E-3008-hoz
- 2024-11-14 - A Renault Master elnyerte a 2025-ös év furgonja díjat
- 2024-11-14 - Visszatekintés: amikor a Citroën a C4-gyel bátorodott
- 2024-11-13 - Visszatekintő: pályamódosítást az Opel Vectránál
- 2024-11-13 - Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: a legendás "kocka", mindössze 5 darabban gyártják
- 2024-11-12 - Így nézhet ki az E30 M3 a BMW új formanyelvén
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 - egy 50 éves legenda
- 2024-11-12 - Az új "AUDI" logó nélkül! Vége a négy gyűrűnek?
- 2024-11-11 - Defekt: jobb javítás, mint új?
- 2024-11-11 - A Porsche Macan további változatai
- 2024-11-07 - Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
- 2024-11-07 - Az Euro 7 "megöli" a gázolajat és a benzint?
- 2024-11-07 - Retrospektív: Seat Altea – tökéletes formák?
- 2024-11-06 - 50 éves lett a Mercedes-Benz legendás 5 hengeres dízelje
- 2024-11-06 - A Citroën bemutatta a jövőbeli C5 Aircross előfutára
- 2024-11-06 - A Peugeot megfizethetőbbé teszi kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
- 2024-11-05 - A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
- 2024-11-05 - Az új Audi A5: a visszafogott elegancia remeke (VIDEO)
- 2024-11-04 - Az új Mercedes CLA a kínai Geely óriáscég egységét használja majd
- 2024-11-04 - A történelem legerősebb Abarthja most pályateszteken megy keresztül
- 2024-11-01 - A Volvo vezető-megértési rendszere – 2024 egyik legjobb találmánya
- 2024-11-01 - Visszatekintés: Ford Focus II – radikális változás 20 évvel ezelőtt
- 2024-10-30 - A Hyundai új korszakot nyit az autótervezésben a hétüléses elektromos SUV IONIQ 9-el
- 2024-10-30 - Az Audi bezárja brüsszeli gyárát
- 2024-10-29 - A Stellantis szilárdtest akkumulátorokat helyez egy elektromos Dodge Charger Daytona töltőbe
- 2024-10-29 - A Skoda a legerősebb Fabiát mutatta be limitált "rali" változatban
- 2024-10-28 - A Renault bemutatja az új CLIO-t és a ZOE-t a 10. évfordulós Renault Fest-en
- 2024-10-28 - Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!
- 2024-10-28 - A Tiguan kiszorította a Golfot az első helyről
- 2024-10-26 - A dízel reneszánsza a G-osztályban a korlátozott kiadású Past II Future-ban
- 2024-10-26 - A Toyota 5 milliomodik autójának gyártását ünnepelte az Egyesült Királyságban
- 2024-10-26 - A Jeep megrendelést adott az Avenger 4xe-re és az exkluzív The North Face Editionre
- 2024-10-25 - Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
- 2024-10-25 - M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
- 2024-10-25 - Így fog kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - A Volkswagen Jetta GLI 40. évfordulós kiadása: az amerikai GTI
- 2024-10-24 - Drift üzemmód és 270 km/h végsebesség az új Golf R-hez
- 2024-10-24 - Egy 10 éves autó Németországból 120.000 km-rel? Teljesen lehetséges!
- 2024-10-23 - A Hyundai a szélvédőt hatalmas kijelzővé varázsolja
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: a jövő klasszikusa – de már csillagászati áron
- 2024-10-22 - Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - A Dacia hivatalosan is bemutatta legnagyobb SUV-ját
- 2024-10-22 - Az Alfa Romeo Junior szinte egyszerre debütált Párizsban és Szófiában
- 2024-10-21 - Ez a legjobb ár-érték arányú Mercedes E 500?
- 2024-10-21 - 100 000 km a BMW M3-mal: elég megbízható hosszú távon? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
- 2024-10-20 - Az új Land Cruiser a 2024-es Szófiai Autószalonon debütált
- 2024-03-02 - Ablaktörlő lapát - Cserealkatrémk-e? Típusok és hogyan válasszunk?
- 2024-01-20 - Fékbetét - Alkalmazás, típusok, javítások és kérdések