Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
Megérkezett az új Tayron! – Ez az öt- vagy opcionálisan hétüléses SUV a Touareg (prémium osztály) és a Tiguan (középkategória) között helyezkedik el. Hitelesség: a dizájn határozottan kiemelkedik erőteljes profiljával, és jól láthatóan a Volkswagen SUV-családhoz tartozik. Kategóriájában a legjobb kényelem szempontjából. Kiválóság: a kiváló minőség érzése minden elemből és részletből fakad. Nagyvonalúság: a hasznos térfogat optimális kihasználása. Az új Tayron csomagterének lenyűgöző térfogata öt utassal a fedélzetén eléri a 885 litert. A Volkswagen összesen hét hatékony hajtásrendszerrel kínálja az új Tayront. A sorozat két új generációs plug-in hibrid meghajtót (eHybrid) is tartalmaz. Rendkívül innovatív meghajtási megoldást jelentenek, mivel több mint 100 km-es elektromos hatótávolságot tesznek lehetővé a mindennapi életben, és hatékonyak a hosszú utakon, így összesen körülbelül 850 km-t tesznek lehetővé a töltéstől a töltésig. Ráadásul az akár 2,5 tonnás vontatási képessége az új Tayront stílusos, jól felszerelt vontatójárművé teszi bármilyen formájú és méretű pótkocsihoz piese auto VW online ieftine.
Csaknem 4,8 m (4770 mm) hosszával az új Tayron határozott és markáns SUV dizájnjával tűnik ki. A profil tiszta és erőteljes. A rendkívül pontosan irányított vonalak osztják ketté a felületeket, és lenyűgöző kontúrokat adnak a sziluettnek: jellegzetes vonal az első motorháztetőtől indul, majd enyhe peremet képez az oldalsó ablakok alsó széle alatt, és a D-oszlopokig folytatódik. Elöl a LED-es fényszórók és az alapfelszereltségben megvilágított Volkswagen embléma összetéveszthetetlen fényjelzést kölcsönöz az éjszaka beálltával. Ugyanez vonatkozik a SUV hátuljára is, ahol minden változatban folyamatos LED-es keresztléc található. A hátsó lámpák tetején balról jobbra haladva egy keskeny LED-csík fut végig, és vizuálisan hangsúlyozza a Tayron szélességét. Középső részén a sáv szűkül; A VW logó alsó fele, amely szintén pirosan világít, vizuálisan szabadon áll.
A precíz vonalak, a hosszúkás tetőfelület és a keskeny illesztések kiemelik a Tayron sziluettjét, demonstrálva kiváló minőségű és rendkívül masszív SUV karakterét.
Ugyanezt a megközelítést alkalmazták az új Tayron belsejében is. Kiváló minőségű anyagok, letisztult és stílusos design jellemzi. A belső térben felhasznált anyagok puha és kellemes tapintásúak, ami a csatlakoztatott pilótafülkével és a rengeteg térrel együtt nyugodt és harmonikus légkört teremt. Felszereltségtől függően a felületeket szegélyek, finom kontrasztvarrások, az exkluzív sportautóknál általában megtalálható ArtVelours Eco-val borított nagy felületek, az exkluzív sportautóknál általában megtalálható ArtVelours Eco-val borított felületek, sőt, nyitott pórusú valódi fa rátétekkel is finomítják.
Az új Tayron Life-szintű standard asszisztensrendszereinek kínálata szintén széles. Tartalmaz adaptív sebességtartó automatikát (ACC), kanyarodási asszisztenst, sávváltó rendszert (Side Assist), sávtartó rendszert (Lane Assist), automatikus vészfékező rendszert, beleértve a gyalogosok és kerékpárosok figyelését (Front Assist), Park Assist Plus rendszert. tolatókamerával, az útjelző táblák dinamikus felismerésével és a következő kijáratra figyelmeztető rendszerrel. Az autóból való kiszálláskor az új figyelmeztető rendszer szintén alapfelszereltség. Ez a sávváltó rendszer kiterjesztése, és a rendszer korlátain belül megakadályozhatja, hogy az autó bármelyik ajtaja kinyíljon, ha egy másik jármű hátulról közeledne. A rendszer hangos és vizuális figyelmeztetéseket is ad.
Az enyhe hibrid hajtás (eTSI) összes változata mellett a Volkswagen két plug-in hibrid hajtással (eHybrid), két turbó benzinmotorral (TSI) és két turbódízel motorral (TDI) kínálja majd a Tayront. A Tayron minden változatában a váltást kettős tengelykapcsolós (DSG) automata sebességváltó végzi. Bár a 110 kW (150 LE) teljesítményű alap eTSI-motor rendelkezik minden olyan tulajdonsággal, amely csúcstechnológiás hajtásrendszerként definiálható (enyhe hibrid 48 V-os technológiával), az elektromos és a benzines hajtás előnyei mindkét esetben optimálisan kombinálódnak. innovatív plug-in hibrid hajtások. Mindkét esetben 150 kW (204 LE)5 és 200 kW (272 LE)6 rendszerteljesítményt biztosítanak. A 19,7 kWh (nettó) akkumulátornak köszönhetően a Tayron eHybrid mindkét változata több mint 100 km-es elektromos hatótávra képes. Az akkumulátort nem csak 11 kW-os váltakozó áramú faliszekrényekben és váltóáramú töltőállomásokban lehet tölteni, hanem – elektromos autóhoz hasonlóan – akár 50 kW-os egyenáramú gyorstöltő állomásokon is. A legnagyobb, 142 kW (193 LE) teljesítményű TDI rendkívül gazdaságos, és alapfelszereltségként a 4MOTION négykerék-hajtással kombinálható.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST
- 2024-11-18 - Az új Ford Courier: az űr kiskirálya felnőtt! (TESZT)
- 2024-11-17 - Az új Fiat Grande Panda: olasz báj pixelben
- 2024-11-14 - 700 km futásteljesítmény az új elektromos Peugeot E-3008-hoz
- 2024-11-14 - A Renault Master elnyerte a 2025-ös év furgonja díjat
- 2024-11-14 - Visszatekintés: amikor a Citroën a C4-gyel bátorodott
- 2024-11-13 - Visszatekintő: pályamódosítást az Opel Vectránál
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: a legendás "kocka", mindössze 5 darabban gyártják
- 2024-11-12 - Így nézhet ki az E30 M3 a BMW új formanyelvén
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 - egy 50 éves legenda
- 2024-11-12 - Az új "AUDI" logó nélkül! Vége a négy gyűrűnek?
- 2024-11-11 - A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
- 2024-11-11 - Defekt: jobb javítás, mint új?
- 2024-11-11 - A Porsche Macan további változatai
- 2024-11-07 - Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
- 2024-11-07 - Az Euro 7 "megöli" a gázolajat és a benzint?
- 2024-11-07 - Retrospektív: Seat Altea – tökéletes formák?
- 2024-11-06 - 50 éves lett a Mercedes-Benz legendás 5 hengeres dízelje
- 2024-11-06 - A Citroën bemutatta a jövőbeli C5 Aircross előfutára
- 2024-11-06 - A Peugeot megfizethetőbbé teszi kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
- 2024-11-05 - A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
- 2024-11-05 - Az új Audi A5: a visszafogott elegancia remeke (VIDEO)
- 2024-11-04 - Az új Mercedes CLA a kínai Geely óriáscég egységét használja majd
- 2024-11-04 - A történelem legerősebb Abarthja most pályateszteken megy keresztül
- 2024-11-01 - A Volvo vezető-megértési rendszere – 2024 egyik legjobb találmánya
- 2024-11-01 - Visszatekintés: Ford Focus II – radikális változás 20 évvel ezelőtt
- 2024-10-30 - A Hyundai új korszakot nyit az autótervezésben a hétüléses elektromos SUV IONIQ 9-el
- 2024-10-30 - Az Audi bezárja brüsszeli gyárát
- 2024-10-29 - A Stellantis szilárdtest akkumulátorokat helyez egy elektromos Dodge Charger Daytona töltőbe
- 2024-10-29 - A Skoda a legerősebb Fabiát mutatta be limitált "rali" változatban
- 2024-10-28 - A Renault bemutatja az új CLIO-t és a ZOE-t a 10. évfordulós Renault Fest-en
- 2024-10-28 - Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!
- 2024-10-28 - A Tiguan kiszorította a Golfot az első helyről
- 2024-10-26 - A dízel reneszánsza a G-osztályban a korlátozott kiadású Past II Future-ban
- 2024-10-26 - A Toyota 5 milliomodik autójának gyártását ünnepelte az Egyesült Királyságban
- 2024-10-26 - A Jeep megrendelést adott az Avenger 4xe-re és az exkluzív The North Face Editionre
- 2024-10-25 - Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
- 2024-10-25 - M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
- 2024-10-25 - Így fog kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - A Volkswagen Jetta GLI 40. évfordulós kiadása: az amerikai GTI
- 2024-10-24 - Drift üzemmód és 270 km/h végsebesség az új Golf R-hez
- 2024-10-24 - Egy 10 éves autó Németországból 120.000 km-rel? Teljesen lehetséges!
- 2024-10-23 - A Hyundai a szélvédőt hatalmas kijelzővé varázsolja
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: a jövő klasszikusa – de már csillagászati áron
- 2024-10-22 - Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - A Dacia hivatalosan is bemutatta legnagyobb SUV-ját
- 2024-10-22 - Az Alfa Romeo Junior szinte egyszerre debütált Párizsban és Szófiában
- 2024-10-21 - Ez a legjobb ár-érték arányú Mercedes E 500?
- 2024-10-21 - 100 000 km a BMW M3-mal: elég megbízható hosszú távon? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
- 2024-10-20 - Az új Land Cruiser a 2024-es Szófiai Autószalonon debütált
- 2024-03-02 - Ablaktörlő lapát - Cserealkatrémk-e? Típusok és hogyan válasszunk?
- 2024-01-20 - Fékbetét - Alkalmazás, típusok, javítások és kérdések