Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?

Használt Corvette C6-ot keresek manuális váltóval: vásárlási útmutat� Bobina aprindere Delphi.

Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?

Corvette, ezt meg kell tapasztalnod, akarnod kell. Aki nem tud legalább egy kicsit azonosulni az amerikai életmóddal, az sosem fogja megérteni az amerikai V8-asok vonzerejét. Ennek a használtautó-vásárlási tippnek a története? Imádom az amerikai autókat, és régóta nem vezetek C6-ost.

Ezért elkezdtem keresni egy hangolatlan C6-ot a környékemen. Nem is olyan egyszerű, ha állítólag kézi sebességváltós kupé. Csak nekem az automata váltó unalmas, kabrió pedig senkinek sem kell, pedig a kupé tetője leszedhető és a csomagtartóban elrakható. Persze szubjektív vélemény. Így nem csoda, hogy a kabriók általában több ezerrel olcsóbban kaphatók az adott használtautó-börzéken.

A következő kézi sebességváltós C6 két órányira van a házamtól. Szerencsére a Hielscher kereskedő azonnal meghívott minket egy próbaútra. De ami ránk vár, szótlanul hagy minket. Az alagsorban egy tucat Camaro, Challenger és C8 Vette, egy 675-ös McLaren, különböző AMG GT-k, egy Cayman GT4 és kiemelésként egy Senna áll az amerikai autóspecialistában. Igen, Senna mint Aerton. Teljesen karbon testtel – hárommillió BGN-ért.

2010-es Corvette C6

Mi azonban a témánkra koncentrálunk: a Corvette C6-ra. Csak egy ül a folyosó alján, feltűnő fehérben, látszólag szabványos kárpitozással. Legalábbis addig, amíg Thomas Lehrer eladó be nem indítja a 6,2 literes motort. „Ez meglepően gonoszul hangzik” – hallom magam a gondolataimon. És igen, a kipufogórendszert átépítették. De regisztrált és száz százalékig megéri a plusz árat. A fenébe, borzasztóan jól hangzik az a kocsi! Ha lenne 85 000 BGN. plusz pénz, elgondolkoznék rajta.

A kereskedő 85 000 BGN-t kér. ehhez a példányhoz, amely 93 500 kilométert tett meg. A kupé ára 60 000 BGN alatt kezdődik. De a legtöbbjük vagy hangolt, vagy hat számjegyű futásteljesítményű – néha mindkettő. Ez a 2010 végi példány. nagyon jól vezet. Futómű, kormány és váltó - minden olyan, mint az új, a vezetőülés kicsit karcos, de semmi komoly. Az utastérben természetesen karbon borítású bőr van, az ülések kényelmesek.

Az első dolog: levesszük a tetőt. Nem azért, mert nem lenne helyem az 1,96 méteremnek. Nem, egyszerűen azért, mert a fotós nem tud jobb képeket készíteni a pilótafülkéből. És igen, ezen a júliusi hétfőn a 33 fok is arra csábít, hogy lehajtott tetővel vezessen. Szerencsére ezzel a kupéval mindkét lehetőségünk van. Ha süt a nap, hagyjuk az arcunkra melegedni, ha nem, akkor élvezzük a 634 literes csomagtartót. Mindennapi alkalmassága szupersportos szellemiségével együtt mindig is a Corvette legnagyobb ütőkártyája volt. 4,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, végsebessége 306 km/h. Ami a felfüggesztést illeti, mindig elképesztő, hogy a C6 laprugóival mennyire fel tudja venni a versenyt az európai verseny modern felfüggesztéseivel. A hibákat csak a hosszú dudorokon vesszük észre.

a.btn-hero:hover {box-shadow: szürke 5px 5px;}

Játsszon egy elektromos rollerért vagy egy 100 BGN értékű üzemanyagutalványért.

Alapvetően problémamentes és viszonylag olcsó

Technikailag a C6 robusztusnak számít – a modellváltáskor az alkatrészek körülbelül 30 százaléka volt azonos a C5-ösével. 2006 óta elérhető a jóval fejlettebb hatfokozatú automata, 2008-tól pedig Az LS3 6,2 literes motorral és 436 LE-vel rendelkezik. Míg a platformot a C5-tel frissítették, a C6 lényegesen több technológiát kapott – ami az évek során meghibásodhat. A lágyan záródó csomagtérajtó vagy az elektronikus ajtónyitó az elsők között szerepel. A sebességváltó elrendezésének transaxle elve szintén költséges károkat okozhat, ha javításra van szükség. A kiegyensúlyozott súlyelosztás nagyobb karbantartás ára.

A C6-os ajánlatok 50 000 BGN körül indulnak, szerencsével már 60 000 BGN alatt is lehet autót kapni magántulajdonostól. Ha biztonságosan szeretne játszani, keressen egy nem tuningolt autót egy jó hírű kereskedőtől.

Autóalkatrészek AutoPower
Autóalkatrészek AutoPower

Corvette, ezt meg kell tapasztalnod, akarnod kell

Ezért elkezdtem keresni egy hangolatlan C6-ot a környékemen