Egy amerikai autó 6,2 literes V8-as motorral régi?
Használt Corvette C6-ot keresek manuális váltóval: vásárlási útmutat� Bobina aprindere Delphi.
Corvette, ezt meg kell tapasztalnod, akarnod kell. Aki nem tud legalább egy kicsit azonosulni az amerikai életmóddal, az sosem fogja megérteni az amerikai V8-asok vonzerejét. Ennek a használtautó-vásárlási tippnek a története? Imádom az amerikai autókat, és régóta nem vezetek C6-ost.
Ezért elkezdtem keresni egy hangolatlan C6-ot a környékemen. Nem is olyan egyszerű, ha állítólag kézi sebességváltós kupé. Csak nekem az automata váltó unalmas, kabrió pedig senkinek sem kell, pedig a kupé tetője leszedhető és a csomagtartóban elrakható. Persze szubjektív vélemény. Így nem csoda, hogy a kabriók általában több ezerrel olcsóbban kaphatók az adott használtautó-börzéken.
A következő kézi sebességváltós C6 két órányira van a házamtól. Szerencsére a Hielscher kereskedő azonnal meghívott minket egy próbaútra. De ami ránk vár, szótlanul hagy minket. Az alagsorban egy tucat Camaro, Challenger és C8 Vette, egy 675-ös McLaren, különböző AMG GT-k, egy Cayman GT4 és kiemelésként egy Senna áll az amerikai autóspecialistában. Igen, Senna mint Aerton. Teljesen karbon testtel – hárommillió BGN-ért.
2010-es Corvette C6
Mi azonban a témánkra koncentrálunk: a Corvette C6-ra. Csak egy ül a folyosó alján, feltűnő fehérben, látszólag szabványos kárpitozással. Legalábbis addig, amíg Thomas Lehrer eladó be nem indítja a 6,2 literes motort. „Ez meglepően gonoszul hangzik” – hallom magam a gondolataimon. És igen, a kipufogórendszert átépítették. De regisztrált és száz százalékig megéri a plusz árat. A fenébe, borzasztóan jól hangzik az a kocsi! Ha lenne 85 000 BGN. plusz pénz, elgondolkoznék rajta.
A kereskedő 85 000 BGN-t kér. ehhez a példányhoz, amely 93 500 kilométert tett meg. A kupé ára 60 000 BGN alatt kezdődik. De a legtöbbjük vagy hangolt, vagy hat számjegyű futásteljesítményű – néha mindkettő. Ez a 2010 végi példány. nagyon jól vezet. Futómű, kormány és váltó - minden olyan, mint az új, a vezetőülés kicsit karcos, de semmi komoly. Az utastérben természetesen karbon borítású bőr van, az ülések kényelmesek.
Az első dolog: levesszük a tetőt. Nem azért, mert nem lenne helyem az 1,96 méteremnek. Nem, egyszerűen azért, mert a fotós nem tud jobb képeket készíteni a pilótafülkéből. És igen, ezen a júliusi hétfőn a 33 fok is arra csábít, hogy lehajtott tetővel vezessen. Szerencsére ezzel a kupéval mindkét lehetőségünk van. Ha süt a nap, hagyjuk az arcunkra melegedni, ha nem, akkor élvezzük a 634 literes csomagtartót. Mindennapi alkalmassága szupersportos szellemiségével együtt mindig is a Corvette legnagyobb ütőkártyája volt. 4,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, végsebessége 306 km/h. Ami a felfüggesztést illeti, mindig elképesztő, hogy a C6 laprugóival mennyire fel tudja venni a versenyt az európai verseny modern felfüggesztéseivel. A hibákat csak a hosszú dudorokon vesszük észre.
a.btn-hero:hover {box-shadow: szürke 5px 5px;}
Játsszon egy elektromos rollerért vagy egy 100 BGN értékű üzemanyagutalványért.
Alapvetően problémamentes és viszonylag olcsó
Technikailag a C6 robusztusnak számít – a modellváltáskor az alkatrészek körülbelül 30 százaléka volt azonos a C5-ösével. 2006 óta elérhető a jóval fejlettebb hatfokozatú automata, 2008-tól pedig Az LS3 6,2 literes motorral és 436 LE-vel rendelkezik. Míg a platformot a C5-tel frissítették, a C6 lényegesen több technológiát kapott – ami az évek során meghibásodhat. A lágyan záródó csomagtérajtó vagy az elektronikus ajtónyitó az elsők között szerepel. A sebességváltó elrendezésének transaxle elve szintén költséges károkat okozhat, ha javításra van szükség. A kiegyensúlyozott súlyelosztás nagyobb karbantartás ára.
A C6-os ajánlatok 50 000 BGN körül indulnak, szerencsével már 60 000 BGN alatt is lehet autót kapni magántulajdonostól. Ha biztonságosan szeretne játszani, keressen egy nem tuningolt autót egy jó hírű kereskedőtől.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST
- 2024-11-18 - Az új Ford Courier: az űr kiskirálya felnőtt! (TESZT)
- 2024-11-17 - Az új Fiat Grande Panda: olasz báj pixelben
- 2024-11-14 - 700 km futásteljesítmény az új elektromos Peugeot E-3008-hoz
- 2024-11-14 - A Renault Master elnyerte a 2025-ös év furgonja díjat
- 2024-11-14 - Visszatekintés: amikor a Citroën a C4-gyel bátorodott
- 2024-11-13 - Visszatekintő: pályamódosítást az Opel Vectránál
- 2024-11-13 - Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: a legendás "kocka", mindössze 5 darabban gyártják
- 2024-11-12 - Így nézhet ki az E30 M3 a BMW új formanyelvén
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 - egy 50 éves legenda
- 2024-11-12 - Az új "AUDI" logó nélkül! Vége a négy gyűrűnek?
- 2024-11-11 - A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
- 2024-11-11 - Defekt: jobb javítás, mint új?
- 2024-11-11 - A Porsche Macan további változatai
- 2024-11-07 - Az új BMW M2: 460 "lóval" az M4 soros hatosából és 14,9 hüvelykes képernyővel
- 2024-11-07 - Az Euro 7 "megöli" a gázolajat és a benzint?
- 2024-11-07 - Retrospektív: Seat Altea – tökéletes formák?
- 2024-11-06 - 50 éves lett a Mercedes-Benz legendás 5 hengeres dízelje
- 2024-11-06 - A Citroën bemutatta a jövőbeli C5 Aircross előfutára
- 2024-11-06 - A Peugeot megfizethetőbbé teszi kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
- 2024-11-05 - Az új Audi A5: a visszafogott elegancia remeke (VIDEO)
- 2024-11-04 - Az új Mercedes CLA a kínai Geely óriáscég egységét használja majd
- 2024-11-04 - A történelem legerősebb Abarthja most pályateszteken megy keresztül
- 2024-11-01 - A Volvo vezető-megértési rendszere – 2024 egyik legjobb találmánya
- 2024-11-01 - Visszatekintés: Ford Focus II – radikális változás 20 évvel ezelőtt
- 2024-10-30 - A Hyundai új korszakot nyit az autótervezésben a hétüléses elektromos SUV IONIQ 9-el
- 2024-10-30 - Az Audi bezárja brüsszeli gyárát
- 2024-10-29 - A Stellantis szilárdtest akkumulátorokat helyez egy elektromos Dodge Charger Daytona töltőbe
- 2024-10-29 - A Skoda a legerősebb Fabiát mutatta be limitált "rali" változatban
- 2024-10-28 - A Renault bemutatja az új CLIO-t és a ZOE-t a 10. évfordulós Renault Fest-en
- 2024-10-28 - Az új Golf GTI Clubsport S: Olyan szemtelen 40 évesen!
- 2024-10-28 - A Tiguan kiszorította a Golfot az első helyről
- 2024-10-26 - A dízel reneszánsza a G-osztályban a korlátozott kiadású Past II Future-ban
- 2024-10-26 - A Toyota 5 milliomodik autójának gyártását ünnepelte az Egyesült Királyságban
- 2024-10-26 - A Jeep megrendelést adott az Avenger 4xe-re és az exkluzív The North Face Editionre
- 2024-10-25 - Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
- 2024-10-25 - M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
- 2024-10-25 - Így fog kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - A Volkswagen Jetta GLI 40. évfordulós kiadása: az amerikai GTI
- 2024-10-24 - Drift üzemmód és 270 km/h végsebesség az új Golf R-hez
- 2024-10-24 - Egy 10 éves autó Németországból 120.000 km-rel? Teljesen lehetséges!
- 2024-10-23 - A Hyundai a szélvédőt hatalmas kijelzővé varázsolja
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): családi recept Spanyolországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: a jövő klasszikusa – de már csillagászati áron
- 2024-10-22 - Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - A Dacia hivatalosan is bemutatta legnagyobb SUV-ját
- 2024-10-22 - Az Alfa Romeo Junior szinte egyszerre debütált Párizsban és Szófiában
- 2024-10-21 - Ez a legjobb ár-érték arányú Mercedes E 500?
- 2024-10-21 - 100 000 km a BMW M3-mal: elég megbízható hosszú távon? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
- 2024-10-20 - Az új Land Cruiser a 2024-es Szófiai Autószalonon debütált
- 2024-03-02 - Ablaktörlő lapát - Cserealkatrémk-e? Típusok és hogyan válasszunk?
- 2024-01-20 - Fékbetét - Alkalmazás, típusok, javítások és kérdések